Print Friendly, PDF & Email

دبیر سومین جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر در یزد آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را ۳۰ آذرماه اعلام کرد .

به گزارش پایگاه خبری یزدباما به نقل از خبرگزاری ایرنا- یزد؛  « امیر رضا زاده  »  در جمع خبرنگاران افزود: “شعار سال»، «جهاد تبیین»، «پیوند رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاوردهای انقلاب اسلامی»، «بسیج و حوزه اقدام»، «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی»، «مکتب شهید سلیمانی»، «امید و نشاط آفرینی»، «خانواده، جامعه و فرزندآوری» و «سبک زندگی ایرانی- اسلامی» از محورهای این همایش است.

وی محور آب و فرزندآوری را از محورهای بخش ویژه استان نام برد و ادامه داد:با توجه به تصمیم شورای سیاستگذاری این دوره جشنواره و همچنین با توجه به این که امسال سال برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است، محور«انتخابات» به محورهای استانی سومین جشنواره ابوذر در استان اضافه می شود.

رضا زاده افزود:‌اصحاب رسانه می توانند علاوه بر موضوعات قبلی موضوع انتخابات و اهمیت مشارکت مردمی را نیز برای تولید محتواهای فاخر در دستور کار خود قرار دهند.

وی گفت: آثار در نظر گرفته شده باید در قالب گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موش گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست ارائه کنند.

وی یادآور شد: اختتامیه این دوره جشنواره ۲۰ دیماه امسال با حضور شخصیت های استانی و کشوری در استان برگزار می شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار خود به سایت yazd.basijrasaneh.ir مراجعه کنند.