Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزدباما:به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه پیام نور مروست:نمایشگاه عکس «مروست؛ تاریخی در کویر » درمروست گشایش یافت

پایگاه خبری یزدباما: با حضور  فلاحتی بخشدار مدیران ادارات ، شهردار،اعضای شورای اسلامی مروست و جمعی از هنرمندان و دانشجویان نمایشگاه عکس«مروست؛تاریخی در کویر» در دانشگاه پیام نور مروست افتتاح شد.
بخشدار مروست در آیین افتتاحیه این نمایشگاه با سپاسگزاری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست و دانشگاه پیام نور خاطر نشان کرد: برپایی نمایشگاه عکس مروست تاریخی در کویر در معرفی و شناساندن ظرفیتهای این منطقه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است .
وی افزود: اقدام ابتکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  در معرفی توانمندیهای فرهنگی ، اجتماعی ، طبیعی و .. این بخش  قابل تقدیر است .
وی گفت: خوشبختانه اقدامات و فعالیتهای خوب فرهنگی در سطح بخش مروست  در حال انجام است و چشم انداز آینده  فرهنگی این منطقه امیدوار کننده و روشن است .
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست نیز با تشکر و سپاسگزاری از همراهی و مساعدت مسئولین بخش،شهرستان و مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ارائه گزارشی از روند برگزاری این نمایشگاه از چاپ و انتشار کتاب عکس مروست ؛ تاریخی در کویر در آینده نزدیک خبر داد.
اکبر رنجبر به توانمندیهای خوب فرهنگی و هنری در بخش مروست اشاره کرد و و خاطر نشان کرد: تعامل خوب مسئولین اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مخصوصا جناب آقای غیاثی مدیر کل محترم و همچنین همراهی و همکاری مسئولان بخش   موجب شده تا فعالیتهای فرهنگی و هنری این بخش از رونق چشمگیری  برخوردار شود .
گفتنی است این نمایشگاه تا سوم دی ماه دردانشگاه پیام نور مروست برای بازدید علاقه مندان دایر است .