روزهای بازدید 17 تا 21 اسفند ماه 1402
Print Friendly, PDF & Email

دهمین نمایشگاه قرآن و عترت یزد شامل غرفه‌های معرفی فعالیت‌ها و محصولات قرآنی دیجیتال، کتاب و محصولات فرهنگی و فعالیت موسسات قرآنی در محل تالار مرکزی یزد گشایش یافت

به گزارش پایگاه خبر یزد باما به نقل از خبرگزاری ایرنا– یزد، نمایشگاه قرآن و عترت استان یزد پنجشنبه شب با حضور استاندار و جمعی از مسئولان افتتاح شد و در این نمایشگاه موسساتی از استان های قم،شیراز ،تهران و مشهد نیز حضور دارند.

استاندار یزد در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: قرآن کریم محبوب القلوب همه مسلمان و شیعیان به ویژه مردم یزد است و در کمترین خانه ای است که عطر و بوی قرآن نباشد و مجموعه ها و جلسات خانگی قرآنی در یزد رونق دارد.

مهران فاطمی افزود: فعالیت ها، تشکل ها و محصولات قرآنی در استان به تعداد زیاد وجود دارد و هر سال به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاه قرآن و عترت در استان برپا می شود. و این نمایشگاه به عنوان ویترین فعالیت ها و محصولات قرآنی می درخشد.

وی اظهار داشت: خدمات بسیار خوبی به مردم عزیز داده می شود و امسال به عنوان نخستین استان و قبل از ماه رمضان این نمایشگاه برقرار شد و امیدوارم مردم در این نمایشگاه حضور یافته و از محصولات متنوع و خدمات ارزشمندی که ارائه شده نهایت استفاده را ببرند.

دهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان یزد در محل تالار مرکزی واقع در امام شهر یزد گشایش یافت و تا ۲۱ اسفند از ساعت ۱۶ الی ۲۲ برای بازدید عموم دایر است.