Print Friendly, PDF & Email

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری یزد از برگزاری کارگاه طنزپردازی با حضور دکتر اسماعیل امینی ـ مدرس دانشگاه و طنزپرداز مطرح کشور ـ در حوزه هنری یزد خبر داد.

پایگاه خبری یزد باما : به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری یزد با اشاره به برگزاری سومین محفل ماهانه طنز استان (قندشکن)، همز‌مان با ولادت باسعادت مولی‌الموحدین حضرت علی(ع) و هفته هنر انقلاب اسلامی گفت: پیش از برگزاری محفل طنز، کارگاه طنزپردازی با حضور دکتر اسماعیل امینی و جمعی از طنزپردازان، شاعران جوان و علاقه‌مندان به طنز در سالن اجتماعات این مرکز برگزار می‌شود.

وحید حسنی هدف از برگزاری کارگاه را رشد و تقویت طنز پردازان استان دانست و اظهار کرد: این کارگاه از ساعت 17:30 تا 19:30 روز سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه برگزار خواهد شد.
وی افزود: سومین محفل ماهانه طنز استان 22 فروردین‌ از ساعت 20:30 با محوریت «هنر، روز پدر و موضوع آزاد» به همراه نثر خوانی و شعر خوانی طنز پردزان در نارنجستان هنر حوزه هنری برگزار می‌گردد.
وی ضمن دعوت از علاقه‌مندان به ویژه شاعران و طنزپردازان جوان برای شرکت در کارگاه طنزپردازی افزود: طنزپردازان و علاقه‌مندان می‌توانند آثارشان را برای ارائه در محافل آینده به رایانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند یا با شماره 36231400 تماس بگیرند.
سومین هفته هنر انقلاب اسلامی از 19 فروردین آغاز شده و تا جمعه 25 فروردین و معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی ادامه دارد.

کارگاه طنز پردازی با حضور دکتر اسماعیل امینی در حوزه هنری یزد