Print Friendly, PDF & Email
ریس حوزه هنری استان یزد در پیامی روز خبرنگار را به خبرنگاران و اهالی رسانه تبریک گفت .

به گزارش پایگاه خبری یزد باما ؛ محمدصادق کوچک‌زاده در پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد؛ سالروز شهادت محمود صارمی و روز بزرگداشت مقام خبرنگار، این روز باشکوه را فرصتی برای قدردانی از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و نقش‌آفرینی‌های ارزشمند طلایه‌داران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی دانست.

متن پیام به این شرح است:

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ»

۱۷ مرداد؛ سالروز شهادت شهید محمود صارمی یادآور مجاهدت‌های شهدای گرانقدر عرصه خبر و اطلاع‌رسانی است که در راستای عمل به وظیفه و تحقق رسالت این حرفه مهم، جان خویش را در طبق اخلاص نهادند.

بی‌تردید در دنیای پرتلاطم امروز با توجه به انبوه اخبار و اطلاعات، گستردگی رسانه‌ها و تکنولوژی‌های نوین، تداوم فعالیت و موفقیت در این عرصه سخت و طاقت‌فرسا جز با روحیه جهادی، بصیرت، صراحت، صداقت، سرعت، دقت، درایت، امانتداری و دشمن‌شناسی ممکن نیست.

خبرنگار آئینه تمام نمایی است که در جهادی بی‌وقفه واقعیت‌ها، دغدغه‌ها، کاستی‌ها، چالش‌ها و مشکلات جامعه را به مسئولان و پیام مسئولان را به مردم منتقل می‌کند و به عنوان پاسدار و امانت‌دار حق‌الناس در حوزه افکار عمومی می‌کوشد با شفاف‌سازی و بیان واقعیت‌ها روح امید، آرامش، حقیقت‌طلبی و مهرورزی را در جامعه بگستراند و مانند یک هنرمند با تلنگر و گوشزد کردن اشتباهات و مشکلات، شرایط را برای اصلاح امور ایجاد کند.

به یقین در «گام دوم انقلاب اسلامی» نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در بالندگی و تابندگی اندیشه‌های اسلام ناب محمدی(ص) و آرمان‌های انقلاب اسلامی و همچنین در تحول‌آفرینی، رشد، پیشرفت و توسعه همه جانبه میهن عزیز اسلامی بیش از پیش برجسته و محسوس است که به مدد الهی و همت جهادگران عرصه اطلاع‌رسانی و آحاد ملت و مسئولان محقق خواهد شد.

امروز در شرایط سخت و بحرانی کرونا خبرنگاران به ویژه خبرنگاران حوزه سلامت با عزم و اراده‌ای راسخ در تکاپو هستند تا به رسالت روشنگری خویش عمل کنند و با آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به موقع، جامعه را از خطرات این بیماری مهلک آگاه سازند و بی‌تردید بخشی از سلامت جسمی، روحی، روانی، فرهنگی و فکری جامعه مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی آنها است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی به ویژه شهید محمود صارمی، فرا رسیدن این روز شکوهمند را به همه جهادگران نیک‌اندیش جبهه آگاهی و اطلاع‌رسانی تبریک می‌گویم و همت، مسئولیت‌پذیری و تلاش‌های صادقانه تمام فعالان این حرفه حساس به ویژه خبرنگاران حوزه فرهنگ و هنر دارالعباده و دارالعلم که برای حفظ شرافت و حرمت این حرفه اهتمام می‌ورزند را ارج نهاده و از درگاه خداوند متعال سلامتی، بهروزی و تداوم توفیقات این عزیزان را در مسیر خدمت به اسلام و انقلاب آرزومندم.