رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست:
Print Friendly, PDF & Email

هفته تئاتر شهرستان خاتم شب گذشته با اجرای نمایش الکی خوش در مروست و نمایش در فراق فرهاد  در شهر هرات کار خود را  آغاز  کرد .

به گزارش پایگاه خبری یزد باما : نمایش در فراق فرهاد  نویسنده محمد ناصح کامگاری و نمایش الکی خوش  به نویسندگی امیر لشکری  و کارگردانی  محمد رضا ابوالحسنی   از شب گذشته شروع شده و تا روز جمعه  به روی صحنه نمایش  خواهد رفت.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  مروست  در آیین افتتاحیه  با اشاره به پیشینه هنر تئاتر و نمایش ،نقش این هنر را در  انتقال پیام به افراد اجتماع بشری مهم توصیف کرد و افزود:  این هنر می  تواند در تحول مثبت و سازندگی و بالندگی جامعه نقش آفرین باشد.
اکبر رنجبر نقش تئاتر و نمایش را در پیشرفت فرهنگی جامعه غیر قابل انکار دانست و افزود: یک نمایش خوب و تاثیر گذار می تواند بر دیگر جنبه ها وزوایای اجتماع نیز نقش مثبت خود را ایفا کند .
وی شهرستان خاتم و بخش مروست را در زمینه استعدادها و ظرفیت های هنری توانمند خواند و افزود: برنامه های خوبی در جهت ارتقا هنر نمایش این منطقه در دست اقدام است.
وی از برگزاری نخستین هفته تئاتر  هرات و مروست  به عنوان رویدادی مبارک در عرصه فرهنگ و هنر این منطقه یاد و افزود: برگزاری این گونه رویدادها، ترغیب و تشویق علاقه مندان  این حوزه را فراهم خواهد نمود .