Print Friendly, PDF & Email

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از برگزاری هشتمین دوره جشنواره استانی کالاها و محصولات فرهنگی عنوان “جایزه فیروزه” خبر داد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۱۵ اسفندماه است.

به گزارش پایگاه خبری یزدباما به نقل از خبرگزاری ایرنا- یزد ؛  احسان عابدی افزود: این جشنواره در بخش های ایده های استارتاپی، کسب و کارهای نوپا و کسب و کارهای تجاری شده برگزار می شود.متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای platzaar.ir مراجعه کنند.

عابدی تصریح کرد : علاقه مندان می توانند در قالب های اسباب بازی، عروسک، نوشت افزار ایرانی و اسلامی و هدایای فرهنگی در این رویداد شرکت کنند.
مدیرکل فرهنگ یزد افزود: صنایع خلاق فرهنگی و هنری یکی از ظرفیت های قابل توجه در عرصه اقتصاد است که کمتر به آن پرداخته شده در حالی که تجاری سازی محصولات و کالاهای فرهنگی و هنری می تواند در رشد اقتصادی هر منطقه موثر واقع شود.
وی هدف اصلی جشنواره فیروزه را تقویت حوزه اقتصاد فرهنگ و هنر اعلام کرد و اظهار داشت: ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت در حوزه صنایع فرهنگی، زمینه سازی هم افزایی تولیدکنندگان صنایع فرهنگی، رونق بازار مصرف کالاهای فرهنگی داخل کشور و معرفی فعالان صنایع فرهنگی به جامعه و نهادهای خصوصی اهداف و سیاست های دیگر جایزه فیروزه است که می تواند پیامدهای مثبتی در زمینه فرهنگ و هنر داشته باشد.