Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ؛ به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، عصر دوشنبه ششم اردیبهشت ماه نشست گزارش عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر استان ویژه نوروز 95 با حضور استاندار یزد، معاونان استاندار، مدیرکل حوزه استاندار، جمعی از فرمانداران، مشاور استاندار در امور اطلاع رسانی و روابط عمومی و اعضای این ستاد در سالن شهید منتظرقائم استانداری برگزار شد.
استاندار یزد در این نشست ضمن تقدیر از دستگاههای استان در زمینه خدمت رسانی به مسافران نوروزی اظهار داشت:  ورود گردشگران داخلی و خارجی به استان فرصتی ماندگار را برای مجموعه استان رقم زد و خداوند را شاکریم که همه فعالیتهای انجام شده در این زمینه موجب رضایت مسافران نوروزی شد.
«سیدمحمد میرمحمدی» ادامه داد: شایسته است برای جذب بیشتر گردشگران و تأثیرگذاری بیشتر بر روی مسافران در ایام سال ویژگی های اخلاقی و فرهنگی مردم یزد از جمله : مهمان نوازی، مردم داری، امانت داری و نوع دوستی را بیشتر از گذشته به آنها معرفی کنیم.
وی افزود: یکی از موارد مهمی که همواره باید در رفتار و گفتارمان مورد توجه قرار دهیم لزوم توجه به فعالیت و خدمات دیگران و بزرگ دانستن این فعالیتهاست.
میرمحمدی تصریح کرد: قدرشناسی و قدردانی از یکدیگر، عشق و علاقه به کار را افزایش می دهد و موجب افزایش خدمات و رفاه بیشتر مردم می شود.
عالی ترین مقام اجرایی استان خاطرنشان کرد: افزایش رضایت مردم با شعار امکان پذیر نیست بلکه باید در عمل موجبات رفاه و رضایت مردم فراهم شود که این مهم در ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان تحقق یافت و ارائه این خدمات در واقع انتقال فرهنگ استان از طریق مسافران نوروزی به سراسر کشور بود.
وی با اشاره به اهمیت حوزه گردشگری در استان یزد گفت: موفقیت این حوزه نیازمند توجه به ضرورتهایی از جمله تأمین امنیت گردشگران، ارائه خدمات مناسب به گردشگران ، نظم و انضباط بیشتر مراکز گردشگری، رعایت بهداشت، زیباترکردن اماکن تاریخی و آثار میراث فرهنگی، شناسایی و معرفی مناظر طبیعی زیبا و ارائه خدمات در نزدیکترین مکان به اماکن تاریخی می باشد.
استاندار یزد اظهار داشت: هر موفقیتی که در کشور شاهد هستیم نتیجه همدلی، همکاری، همبستگی ، انسجام و اتحاد ملی است که این مقوله می تواند در صادرکردن فرهنگ انقلاب به ویژه برای گردشگران خارجی مؤثر باشد.
میرمحمدی در پایان سخنان خود تصریح کرد: مسئولان استان اقدامات و خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی را با انتشار در رسانه های مکتوب و مجازی و صداوسیمای استان به سایر استانها نیز منعکس کنند تا با استفاده از تجربیات یکدیگر ایرانی باطراوت تر، شاداب تر و مقاوم تر داشته باشیم.
گفتنی است در پایان این نشست از تعدادی از فعالان ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان، رؤسای کمیته های این ستاد و فرمانداران شهرستانها با اهدای لوح تقدیر تجلیل و گزارش عملکرد نوروزی دستگاهها در قالب 3 جلد کتاب تقدیم استاندار یزد شد.