Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما:مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:بمناسبت هفته قرآن و عترت نخستین جشنواره استانی قرآن و عترت در رسانه برگزار می شود.

پایگاه خبری یزد باما:به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد؛علی غیاثی ندوشن آخرین مهلت ارسال آثار را ١١ دی ماه سالجاری اعلام کرد و گفت: این جشنواره به همت کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان یزد برپا خواهد شد.
دبیر هیات نظارت برکانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان یزد ادامه داد: علاقه مندان می توانند با موضوعات؛ قصص قرآنی، اصول عقاید، سیره ائمه اطهار(ع)، خانواده، سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، وحدت، احسان به والدین، دفاع مقدس، احیای فرهنگ دارالعباده، ایثار و شهادت، برادری و مسئولیت، عفاف و حجاب و امربه معروف آثار خود را ارسال نمایند.
غیاثی ندوشن افزود:این جشنواره در سه بخش؛گزارش نویسی،خبر و عکس خبری مرتبط با محورهای اعلام شده برگزار می شود.
به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد،علاقه مندان می توانند با تکمیل فرم وکپی کارت ملی و همچنین یک قطعه عکس۴*٣آثارخود را به دبیرخانه جشنواره که درکانون فرهنگی و هنری مساجداستان یزد مستقر است ارسال کنند و یا به ایمیل quran.rasaneh@chmail.ir ارسال نمایند.

هفته قرآن و عترت یزد از دوم تا هشتم بهمن ماه به مدت یک هفته برگزار می شود.
برنامه های این هفته در محورهای شعر، داستان نویسی، پایان نامه، هنرهای تجسمی، صنایع دستی، هنرهای نمایشی، فیلم، رسانه، آواها و نغمات آسمانی، تلاوت و حفظ قرآن و مسابقه تدریس مکتب خانه ای برگزار خواهد شد.