Print Friendly, PDF & Email

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بخش تجسم هنر در شهر میراث جهانی یزد برگزار می شود و ظرفیت های خلاقانه و نوآورانه عرصه های مختلف هنرهای تجسمی در این دوره از جشنواره در معرض دید علاقه مندان قرار دارد .

به گزارش پایگاه خبری یزدباما به نقل از خبرگزاری ایرنا- یزد ؛ سید عباس دهقان طزرجانی افزود: شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بخش تجسم هنر در شهر میراث جهانی یزد برگزار و نمایشگاه این جشنواره نیز از تاریخ ۱۲ تا ۲۱ بهمن ماه سال جاری با میزبانی یزد و در محل سالن تالار کتابخانه مرکزی برگزار می شود.

وی ادامه داد:جامعه‌ حرفه‌ای هنرمندان، دانشگاهیان، پژوهشگران، مراکز و مؤسسات هنری، با حضور در این رویداد از تجربیات یکدیگر استفاده می کنند و محلی برای معرفی استعداد های برتر و همچنین معرفی برترین های هر بخش است .

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: رویکرد جشنواره نیز هنر نوآور، خلاق، وحدت‌ بخش و امید آفرین است و در بخش تجسم هنر نیز محمد حسین جعفری نعیمی از هنرمندان و اساتید برجسته هنر با پیشنهاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان دبیر هنری این دوره از جشنواره در یزد منصوب شد.

دهقان طزرجانی اظهار داشت: نمایشگاهی از آثار هنرمندان ساکن استان نیز برگزار می شود و در این بخش به شیوه‌های نمایشگاه‌گردانی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های خلاقانه و نوآورانه توجه شده علاوه بر اینکه هننرمندان منتخب استان که آثارشان در این بخش به نمایش در می‌آید، می‌توانند به صورت مستقل در بخش‌های اصلی و ویژه‌ جشنواره‌ی شانزدهم شرکت کنند.