Print Friendly, PDF & Email

اعضای هیئت داوران نخستین جشنواره استانی نمایش خیابانی «چتر زندگی» در یزد مشخص شدند.

پایگاه خبری یزدباما: به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: دبیر اجرایی جشنواره استانی نمایش خیابانی «چتر زندگی» با اعلام این خبر که سه داور یزدی آثار راه یافته به بخش مسابقه این رویداد نمایشی را ارزیابی و داوری می‌کنند، گفت: دکتر محمود دهقان‌هراتی، محمدتقی احتیاط و سیدحسین پیغمبری اعضای هیئت داوران این جشنواره را تشکیل می‌دهند.

احمد ندافی افزود: کارگاه آموزشی تئاتر نیز صبح و عصر روز پنجشنبه 16 شهریور با حضور دکتر عطاءالله کوپال در تالار شرف الدین علی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: به دلیل محدود بودن ظرفیت کلاس با در نظر گرفتن سوابق متقاضیان، از بین ثبت نام کنندگان حداکثر 20 نفر برای شرکت در این دوره آموزشی انتخاب خواهند شد.
ندافی اظهار داشت: هشت نمایش در بخش مسابقه و چهار اثر در بخش جنبی این جشنواره حضور دارند که از 16تا 18 شهریور به صورت چرحشی در میدان امیر چخماق، پارک باغ ملی و پارک شهدای هفتم تیر اجرا می‌شوند.
نخستین جشنواره استانی نمایش خیابانی «چتر زندگی» به همت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد و اداره کل ورزش و جوانان استان و با همکاری حوزه هنری یزد، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و انجمن نمایش برگزار خواهد شد.