Print Friendly, PDF & Email

مراسم اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان یزد با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری یزد باما ، آیین  اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با  حضور رئیس بسیج رسانه کشور ،  استاندار،  فرمانده سپاه الغدیر استان یزد  و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

طبق رای هیات داوران منتخبین این جشنواره به شرح ذیل می باشند:

در بخش مصاحبه، محمدرضا جایروند از خبرگزاری صدا و سیما، مریم بهرامی از خبرگزاری تحلیل بازار و ندا دهقانی زاده از خبرگزاری دفاع مقدس رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش تیتر، کاظم شاملو از خبرگزاری ایرنا رتبه سوم و فاطمه شریفی از هفته نامه نگار یزد شایسته تقدیر معرفی شد.

ندا دهقانی زاده از خبرگزاری دفاع مقدس، زینب زارع از خبرگزاری موج و حمید سعیدی از پایگاه خبری یزد رسا رتبه‌های اول تا سوم بخش خبر را کسب کردند.

در بخش گزارش، مریم بهرامی از خبرگزاری تحلیل بازار، فاطمه رهبر یزدی از هفته نامه پرگار رتبه اول و دوم را بدست آورده و رتبه سوم مشترکا به سیده سکینه میرطاهری و محمدرضا جایروند از خبرگزاری صدا و سیما رسید.

رتبه‌های برتر بخش مقاله و یادداشت هم به کاظم شاملو از خبرگزاری ایرنا، امیدحسین مرشدی از پایگاه خبری یزدرسا و فاطمه شریفی از خبرگزاری ایکنا رسید.

مجید دهقانی زاده از خبرگزاری مهر، اعظم السادات میرجلیلی از خبرگزاری ایکنا و محمود یوسفی از باشگاه خبرنگاران جوان به عنوان عکاسان برتر این جشنواره معرفی شدند.

اما در بخش فیلم، سعیده صدیقی از خبرگزاری فارس، زهرا برادران زاده از خبرگزاری فارس و محدثه میرجلیلی از خبرگزاری تسنیم حائز رتبه‌های برتر شدند.

سجاد میرشریف و مهدیه رضایی مهر از معاونت خبر صدا و سیما و همچنین سید محمد حسینی از معاونت فضای مجازی صدا و سیما موفق شدند رتبه‌های اول تا سوم بخش گزارش ویدیویی را از آن خود کنند.

در بخش موشن گرافی هم رضا عباسی مهرآبادی و مهسا زینی از معاونت فضای مجازی صدا وسیما اول و دوم شدند.

گفتنی است در این جشنواره از سید محمد جواد عرفانفر از پایگاه خبری آسیا نیوز، وحیده جلالی از باشگاه خبرنگاران، حمید دهقان از خبرگزاری ایسنا و کبری دانشی از خبرگزاری ایسنا به واسطه بهترین عملکرد در پوشش اخبار جشنواره تجلیل شد.

همچنین از عوامل اجرایی امیر رضا زاده دبیر اجرایی، امیر عباس حیران مدیر روابط عمومی جشنواره و فرزاد فیضی مدیر خانه مطبوعات به پاس همکاری شایسته با دبیرخانه جشنواره تقدیر شد.