Print Friendly, PDF & Email

رییس کمیته داوران جشنواره رسانه‌ای ابوذر در یزد گفت: داود پاک‌طینت، محسن ماندگاری، علی‌امینی و امیر ترقی‌نژاد کار داوری آثار ارسالی این دوره را انجام می‌دهند.

جشنواره یادشده از سوی  بسیج رسانه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبر یزد باما ، احمد پهلوانیان  در جمع خبرنگاران  افزود: داوران طبق مقررات بر اساس اهداف جشنواره با دقت نسبت به بررسی آثار و معرفی برترین‌ها برای تجلیل وظایف تعریف شده را به نحو مناسب انجام می‌دهند.

وی ادامه داد ، با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره بعد از بررسی‌های اولیه در اختیار کمیته داوران گذاشته می‌شود.

وی  برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر را اقدامی مناسب برای پویایی جامعه مذهبی یزد ذکر کرد و بیان داشت : اصحاب رسانه از جمله اقشار موثر در توسعه فرهنگی و اجتماعی هر جامعه هستند که در حقیقت نقش پیش‌برنده به عهده دارند.

پهلوانیان با بیان اینکه تقویت کمی و کیفی فعالیت رسانه‌ای می‌تواند بیش از پیش زمینه ارتقای سطح فرهنگی هر جامعه را ایجاد کند، بیان کرد: به موقع استفاده کردن از ظرفیت رسانه ها از جمله مسایل حایز اهمیت در این خصوص است که باید بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.

رییس کمیته داوران جشنواره ابوذر، حمایت از اصحاب رسانه را مهم ذکر کرد و گفت: با حمایت از این قشر می‌توان به پوشش بهتر اخبار و موفقیت آنها در این زمینه کمک کرد و برگزاری رویدادهای فرهنگی نظیر جشنواره ابوذر از این قبیل اقدام‌هاست.

پهلوانیان خاط‌رنشان کرد: تلاش برای حرفه‌ای‌تر شدن رسانه‌ها از یک سو و دیده شدن آنها از سوی دیگر عاملی تأثیرگذار در تقویت حوزه رسانه‌ای استان یزد است که باید با فراگیری مناسب برنامه‌ریزی و اجرایی شود.

لازم به ذکر است  تا زمان برگزاری این جلسه  ۷۰ اثر به دبیرخانه رسیده است و هر نفر می‌توانند در سه محور و  در هر محور یک اثر ارسال کنند.