Print Friendly, PDF & Email

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: طرح پاییزه کتاب امسال، با مشارکت۱۸کتابفروشی در این استان، از ۲۴ آبان آغاز و تا پایان همین ماه ادامه دارد.

پایگاه خبری یزد باما به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد؛مجید جوادیان زاده افزود: طرح پاییزه کتاب از ۲۴ آبان ماه در استان آغاز می شود که در قالب آن کتابفروشی‌های عضو طرح، کتاب‌های عمومی و کتاب‌های کودک و نوجوان را نسبت به دوره قبل با ۲۰ درصد افزایش از یک میلیون و پانصد هزار ریال به ۲ میلیون ریال به خریداران عرضه می کنند.

وی با بیان اینکه  علاقمندان می توانند در مدت اجرای این طرح با خرید کتاب های مورد نیاز خود از تخفیف  ۲۰ درصدی بهره مند شوند اظهار کرد: یارانه تخصیصی توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حساب کتابفروشان واریز می شود.
وی تصریح کرد:با اجرای طرح پاییزه کتاب با پرداخت یارانه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علاوه بر حمایت از صنعت نشر و کتابفروشی‌های استان که در دوران شیوع کرونا دچار رکود در کسب و کار شده اند، شاهد گسترش فرهنگ کتابخوانی در بین خانواده‌ها باشیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اظهار داشت: در پاییزه کتاب ۹۹، به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنلی از سوی کتابفروشی‌ها پوشش داده می‌شود.
جوادیان زاده خاطرنشان کرد: زمان اجرای طرح پاییزه کتاب ۹۹ در استان از ۲۴ تا ۳۰ آبان همزمان با هفته کتاب خواهد بود.