Print Friendly, PDF & Email

فیلم تئاتر «طپانچه خانم» اثر برگزیده سی‌ و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر 21 اسفندماه در حوزه هنری یزد به نمایش در می‌آید و تحلیل می‌شود.

به گزارش  پایگاه خبری یزد باما به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان گفت: در پانزدهمین نشست اکران و تحلیل فیلم تئاتر این مرکز، این هفته تئاتر «طپانچه خانم» نوشته محمدامیر یاراحمدی به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور به نمایش در می‌آید و با حضور کرامت یزدانی ـ‌مدرس، منتقد و نمایشنامه‌نویس‌ـ و جمعی از اهالی تئاتر مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

علی جاور اظهار داشت: این اثر در سی‌ و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به عنوان اثر برگزیده جشنواره معرفی و علاوه بر نامزد شدن در بخش‌های نویسندگی، طراحی گریم، طراحی صحنه و موسیقی این دوره موفق به کسب تندیس بهترین کارگردانی، بهترین طراحی لباس و بهترین بازیگر زن شد.

وی افزود: «طپانچه خانم» روایتگر داستان زندگی اخترالسلطنه است که سعی دارد بهداشت، فرهنگ و تمدن را در شهر خود ایجاد کند.

این کارشناس تئاتر ادامه داد: فریبا متخصص، آرش فلاحت پیشه، محمد نادری، گیلدا حمیدی، حمید رحیمی، محمد صدیقی مهر، غزاله جزایری، علیرضا مؤیدی، مرضیه سهراب، سیما خزاعی، مهدا رزازی بازیگران این نمایش هستند.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند دوشنبه 21 اسفندماه، ساعت 18 به نارنجستان هنر حوزه هنری یزد واقع در چهار راه فاطمیه، ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی مراجعه کنند.

گفتنی است: نشست‌ هفتگی پخش و تحلیل فیلم تئاتر، دوشنبه‌ها در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود و حضور علاقه‌مندان در آن آزاد است