Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما :انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان یزدبا حضور علی غیاثی ندوشن مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و هنرمندان عرصه نمایش یزد  برگزار شد.

پایگاه خبری یزد باما: به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ،در  انتخابات این دوره انجمن هنرهای نمایشی استان یزد ١٣ نفر اعلام آمادگی  کردند که با حضور  ایرجی و مستخدمی نمایندگان دفتر استقرار گروه های نمایشی کشور و علی غیاثی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد به رقابت پرداختند.
در ابتدای علی غیاثی ندوشن ضمن خرسندی از تبدیل انتصاب به انتخابی اعضا و مسول انجمن گفت : انجمن ها برای رسیدن به پویایی و رشد باید از سوی هنرمندان آن عرصه انتخاب گردند البته در دوره انتصابی سعی کردیم به مشاوره و پیشنهادات هنرمندان و پیشکسوتان این عرصه مسول انجمن را انتصاب نماییم.
وی در ادامه تاکید نمود : در شهرستان ها از پتانسیل بالایی برخوردار بوده که باید حمایت معنوی و مادی به صورت ویژه داشت تا شاهد شکوفایی در شهرستان ها نیز باشیم.
بنابراین گزارش،در این دوره از انتخابات ١٨٧ نفر از اعضا اصلی گروه های استان حق رای داشتند که ١١٧ نفر مشارک نموده که در نهایت به ترتیب شهاب قانعی ، جعفر دل دل ، محمدرضا صاحب جلال ، علیرضا خورشید نام و مسلم زارع بیشترین آرا و حسین آقایی و اسماعیل اخلاقی و پاشا بدرود به عنوان علی البدل انتخاب گردیدند.