Print Friendly, PDF & Email

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه الغدیر یزد گفت: تاکنون ۲۵۰ خبرنگار از یزد و شهرستانها شناسایی، جذب و در استان سازماندهی شدند.

به گزارش پایگاه خبری یزدباما به نقل از خبرگزاری ایرنا- یزد ؛علی‌محمد پارسائیان : تشکیل جبهه واحد خبری و رسانه ای با حضور خبرنگاران جزو برنامه مهمی است که توسط بسیج رسانه با همکاری سایر تشکل ها و فعالان رسانه پیگیری شده است.

وی ادامه داد: برگزاری دوره های آموزش سواد رسانه و دوره های مختلف خبرنویسی جزو برنامه های مهمی است که توسط این مجموعه در برخی از شهرستان‌ها با حضور ۴۰ نفر در سالجای برگزار و تا پایان سال ادامه دارد.

این مسئول بیان کرد: هم اکنون ۱۰ کانون بسیج رسانه در استان با عضویت اعضا فعال است و توسعه برنامه های فرهنگی و رسانه ای به خصوص تقویت و برگزاری دوره های آموزشی را به جد مدنظر داریم .

پارسائیان بیان کرد: برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی جزو برنامه های مهم دیگری است که در سطح استان با حضور و همراهی خبرنگاران انجام شده و ادامه دارد.

وی به اهمیت تشکیل و فعالیت هیات های اندیشه ورز بسیج با حضور نخبگان و فرهنگیان در استان خبر داد که به دلیل اقدامات موثر آنها شاهد اجرای برخی طرح های مهم در همه مناطق هستیم.

از تشکل‌های مختلف رسانه‌ای استان می‌توان به خانه مطبوعات و تشکل انجمن صنفی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری اشاره کرد.

بسیج رسانه استان یزد فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرده و بیش از یک هزار نفر عضو دارد.