15 تا 18 اسفندماه 1402
Print Friendly, PDF & Email

دبیر اجرایی سومین جشنواره تئاتر مونولوگ تین(تئاتر یک نفره) از آغاز رقابت ۳۸ اثر پذیرفته در این دوره از جشنواره از امروز در پلاتو امیر صاحب‌جلال(تالار هنر یزد) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یزدباما به نقل از خبرگزاری ایسنا – یزد ؛ «علی جاور»  در این رابطه افزود: این جشنواره با هدف ارتقاء سطح کیفی بازیگران سراسر استان در دو بخش استعدایابی و بخش تجربی در حال برگزاریست.

وی افزود: هنرمندان استان در ابتدا آثار خود را با محوریت تک‌گویی به جشنواره ارسال کرده و پس از بازبینی و پذیرش با حضور در کارگاههای اموزشی نسبت به رفع کاستی‌های اثر خود برمی‌آیند و در نهایت با برگزاری بخش رقابتی این آثار در حضور داوران به رقابت می‌پردازند.

جاور از پذیرش ۳۶ اثر در این دوره از جشنواره خبر داد و گفت: دو اثر برگزیده جشنواره تین شهرستان مهریز نیز به عنوان آثار راه یافته به جشنواره استانی، در این رقابت حضور دارند.

به گفته وی، در مجموع ۳۸ اثر در دو بخش استعداد نو و هنرمندان استان از امروز سه شنبه ۱۵ اسفندماه به مدت سه روز در پلاتو امیر صاحب‌جلال(تالار هنر یزد) با هم رقابت خواهند پرداخت.

وی ساعت اجرای آثار را هر روزه از ساعت ۹ تا ۲۱ اعلام و عنوان کرد: داوران این دوره از جشنواره نیز «افشین هاشمی»، «پرستو گلستانی» و «کرامت یزدانی» هستند.

دبیر سومین جشنواره تین خاطرنشان کرد: کارگاه مونولوگ‌نویسی و کارگاه بازیگری این جشنواره نیز با تدریس «حمیدرضا نعیمی» و «مهرداد کورش نیا» برگزار شد که امیدواریم برای شرکتکنندگان این دوره از جشنواره موثر واقع شده باشد.

جاور در پایان یادآور شد: بلیت های این دوره از جشنواره به صورت غیرحضوری در سایت yazdgishe.ir به فروش می‌رسد.

سومین جشنواره مونولوگ تین به دبیری علی جاور با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، شهرداری یزد، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد،موسسه انجمن هنرهای نمایشی و موسسه کریاس در شهر میراث جهانی یزد برگزار می‌شود.