Print Friendly, PDF & Email

رئیس بسج رسانه استان یزد در بازدید دفتر ایسنا در این استان تاکید کرد: رسانه‌ها با حمایت بسیج رسانه مطالبه‌گر مشکلات مردم از دستگاه‌ها در جهت رفع آنها باشند.

به گزارش پایگاه خبری یزد باما به نقل از خبرگزاری ایسنا – یزد , «علی‌محمد پارسائیان» رئیس بسیج رسانه استان یزد به همراه «محمد برزگر» مسئول روابط عمومی سپاه الغدیر یزد در بازدید از دفتر ایسنا با تقدیر از فعالیت‌ اهالی رسانه، اظهار کرد: خبرنگاران رکن اصلی اطلاع‌رسانی و مطالبه‌گری از مسئولان هستند.

وی افزود: خبرنگاران و رسانه‌ها باید با اتحاد یکدیگر و با حمایت بسیج رسانه از مسئولان و دستگاه‌های دولتی مطالبه‌گر مشکلات مردم و پیگیر رفع آنها باشند.

پارسائیان همچنین خواستار تعامل بیشتر رسانه‌های استان با بسیج رسانه شد و پیشنهاد برگزاری کارگاه‌های آموزشی خبرنگاری و عکاسی خبری با همکاری ایسنا برای علاقه‌مندان به این حوزه را مطرح کرد.

سرگرد «محمد برزگر» مسئول روابط عمومی سپاه الغدیر یزد نیز در این بازدید ایسنا را یکی از رسانه‌های فعال و موثر در استان خواند که ارتباط و تعامل خوبی با سپاه و بسیج به ویژه در جریان پوشش اخبار و انعکاس رسانه‌ای رویداد بزرگ کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان دارالعباده و دارالعلم یزد داشت.

وی عرصه‌ی کنونی را مهمترین عرصه تقابل و جنگ رسانه‌ای بین انقلاب اسلامی و نظام سلطه ذکر کرد و گفت: شاخصه‌های رسانه‌ی در تراز انقلاب اسلامی در کلام مقام معظم رهبری شامل شاخصه‌های دین مداری، اخلاق محوری، امید آفرینی و آگاهی‌بخشی است و رسانه‌های متعهد در جمهوری اسلامی باید در زمان کنونی، این شاخصه‌ها را سرمنشا حرکت خود قرار دهند.

برزگر با بیان این که پیوند انقلاب اسلامی با رسانه از آغاز حرکت وجود داشته است، تصریح کرد: حرکت انقلاب با رسانه‌های موجود خصوصاً رسانه‌های سنتی مثل منابر، سخنرانی‌ها، مساجد و کم کم پیوند با رسانه‌های جدید توانسته است سیر شکل‌گیری، گسترش و هدایت انقلاب را تا پیروزی کامل پشتیبانی کند.

وی گفت: در زمان کنونی هم شرط بقای انقلاب همان شرط حدوث آن است و توان رسانه‌ها برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بسیار اهمیت دارد.

به گفته این مسئول، مقام معظم رهبری سه وظیفه مهم رسانه‌ای شامل نقد و نظارت، اطلاع رسانی صادقانه و شفاف و همچنین تبادل آرا و افکار در جامعه را رمز پویایی و اثرگذاری رسانه‌های متعهد و انقلابی می‌دانند که توجه به این وظایف در کلام امامین انقلاب رمز موفیقت رسانه‌های کشور است.