Print Friendly, PDF & Email

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: شناسایی، تجلیل و تقویت فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و نویسندگان نخبه بسیجی جزو برنامه مهمی است که بر حسب ضرورت در استان پیگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یزدباما به نقل از خبرگزاری ایرنا – یزد؛  سردار ” حسین زارع کمالی ” روز یکشنبه در آیین تجلیل از نازنین زهرا رجبی از نویسندگان نوجوان بسیجی یزد افزود: یکی از قالب‌های مهم تحقق جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری، توجه به فرهنگ مکتوب و چاپ کتاب و انتشارات است.

وی با قدردانی از اقداماتی که تاکنون برای توسعه برنامه‌های فرهنگی و ادبی در بسیج انجام گرفته ادامه داد: حمایت از بسیجیان فعال حوزه نشر و کتاب جزو برنامه‌های مهم و اصلی مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان است.

فرمانده سپاه الغدیر به جنگ تمام عیار ادراکی و شناختی دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: باید روحیه بسیجی و انقلابی به خصوص در بین نوجوانان و جوانان روز به روز گسترش یابد که دشمن به شدت از آن واهمه دارد .

نازنین زهرا رجبی از نخبگان بسیجی حوزه زینبیه ناحیه شهید منتظر قائم یزد است که در تراز انقلاب اسلامی علاوه بر فعالیت در حوزه‌های مختلف علمی به خصوص در بخش زیست فناوری، فناوری نانو و فناوری هوا فضا در حوزه فرهنگی نیز به چاپ چند جلد کتاب در حوزه دفاع مقدس و زندگینامه شهدا پرداخته است.

این نخبه ۱۳ ساله دارای مقام‌های متعدد علمی و پژوهشی است که در حوزه فرهنگی و کتاب دفاع مقدس کودک و نوجوان فعالیت می‌کند.

نازنین زینب رجبی دارنده مقام‌های استانی و کشوری در حوزه‌های مختلف علمی و نویسنده ۶ کتاب چاپ شده است.