Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: جشنواره شعر منطقه‌ای ” سرباز وطن ” به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور شعرای اصفهان، سمنان، فارس، کرمان و یزد در دی‌ماه امسال به میزبانی شهرستان مهریز برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یزدباما به نقل از خبرگزاری ایرنا- یزد؛ ” احسان عابدی ”  در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک وظیفه بزرگ دینی و انقلابی و کار مهم فرهنگی است.

وی با قدردانی از مسئولان شهرستان مهریز برای همراهی در برگزاری این جشنواره افزود: َترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب جشنواره به یاد شهید سلیمانی موضوع مهم و باید همه همکاری لازم داشته باشند.

همچنین امام جمعه مهریز گفت: شهید سلیمانی حق بزرگی بر گردن نظام و انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت دارد و یاد و خاطره وی همیشه در جامعه و بین اقشار مختلف زنده بماند.

حجت‌الاسلام ” عبدالرضا محی‌الدینی ” به اهمیت برگزاری اینگونه جشنواره‌ها در شهرستان با همکاری مردم و مسئولان اشاره کرد و انجام آن را مهم و ارزشمند ذکر کرد.

همچنین محمد دهقان بنادکی فرماندار و محمدرضا دهقان رییس اداره فرهنگ و ارشاد مهریز بر ترویج فرهنگ ایثار در جامعه اسلامی تاکید کرد.