Print Friendly, PDF & Email

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: جهاد امید آفرینی و جهاد تبیین جزو رسالت‌های اصلی خبرنگاران است که باید نقش را با جدیت در کشور ایفا کنند.

به گزارش پایگاه خبری یزدباما به نقل از خبرگزاری ایرنا- یزد؛ سردار “حسین زارع کمالی”  در نشست هم اندییشی با جمعی از  خبرنگاران یزد به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار افزود: جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی که نیاز کشور است توسط رسانه‌های گروهی تقویت شود.

وی با بیان اینکه دشمنان بعد از شکست در عرصه‌های مختلف وارد جنگ رسانه‌ای، خبری و شناختی علیه نظام شده‌اند ادامه داد: جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی موجب شکست استکبار است.

فرمانده سپاه الغدیر بیان کرد: رسانه‌های گروهی با تولید برنامه‌های مناسب خبری و محتوای لازم، مردم و جوانان را در جریان خدمات نظام قرار دهند.

زارع کمالی از همکاری رسانه‌های گروهی با مجموعه سپاه و بسیج در یکسال گذشته قدردانی و به دلیل اهمیت اطلاع رسانی بر تداوم آن تاکید کرد.

وی گفت: به رغم همه مشکلاتی که دشمنان ایجاد می‌کنند توسط نظام و انقلاب اسلامی و همکاری مردم و پگیری مسئولان، خدمات خوبی در کشور انجام شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: دشمن با ترفندهای مختلف فقط دنبال یاس آفرینی در کشور و بین مردم و مسئولان و دلسرد کردن جامعه است.

زارع کمالی گفت: مطالبه گری و طرح انتقادات سازنده در موضوعات مختلف نه تنها مشکلی ندارد که موجب رفع خطاها و کمک به مسئولان است.

وی بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی، تقویت بسیج رسانه، برپایی اردوهای پیشرفت و تقویت اطلاع رسانی باید پیگیری شود.

همچنین حجت‌الاسلام کاظم کریم بیگی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر به اهمیت و نقش رسانه‌های گروهی به خصوص جهاد تبیین اشاره کرد.

در این نشست تعدادی از خبرنگاران رسانه‌های مختلف گروهی به طرح دیدگاه‌های خود در بخش‌های فرهنگی، آموزشی، عمرانی و رسانه پرداختند و پیگیری آنها را توسط سپاه الغدیر خواستار شدند.