Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: تاکنون بیش از ٣٠٠ اثر در سامانه سیزدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد به ثبت رسیده است.

پایگاه خبری یزد باما ؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ؛مجید جوادیان‌زاده افزود: از میان این تعداد آثار ۱۰۵ اثر در گروه مستند و ۲۰۴ اثر مربوط به گروه داستانی می‌باشد که استان تهران نیز با ۱۳۹ فیلم در جایگاه بالاترین تعداد اثر ارسالی قرار دارد.
دبیر سیزدهمین جشنوراه ملی فیلم کوتاه رضوی یزد اظهار داشت: تغییر زمان جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی به دلیل همزمانی با جشنوراه کودک و نوجوان نیز در دستور کار قرار گرفت و در نهایت این موضوع به ۲۷ لغایت ۲۹ آبان ماه انتقال یافت که بر این اساس مهلت ارسال آثار به جشنواره نیز تا ۱۰ مهرماه سال جاری تمدید شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: هنر جایگاه والایی در نشر میراث معنوی جامعه دارد و جشنواره رضوی بستر و زمینه ارزشمندی برای معرفی ارزش‌های آئینی و استعداد جوانان در ایفای نقش موثر فرهنگی است.
علاقه‌مندان برای حضور و ثبت نام در این جشنواره برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی www.yazd.shamstoos.ir مراجعه کنند.