Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ‎ ؛به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: نمایشگاه تصاویر زیبا و شگفت انگیز اجرام فضایی و عکس های نجومی با عنوان «قاب آسمان پرستاره» که 17 بهمن در نگارخانه حوزه هنری یزد گشایش یافت تا پنجشنبه 29 بهمن ماه تمدید شد.

در این نمایشگاه 40 عکس در ابعاد مختلف به تماشا گذاشته شده است.
15 اثر ارائه شده توسط عکاسان نجومی استان یزد گرفته شده و بقیه تصاویر نیز از اجرام کیهانی شامل سحابی، کهکشان، خوشه های ستاره ای و پدیده های نجومی است.
مرحوم عبدالحسین مصحفی (پیشکسوت عکاسی نجومی)، احمد سراستاد، علی اصغر شاهبندری، بهزاد بهرامی، مهدی مهاجان، محمد رضا آخوندی، امین رضایی، علیرضا آقایی، میلاد محمدی و فاطمه دهقانی زاده هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته است.
این عکس ها ترکیبی از آثار باستانی شهر یزد و تلفیقی از منظره های زمینی و آسمانی در کنار پدیده های ماه گرفتگی، خورشید گرفتگی و عبور سیاره زهره از مقابل خورشید است که با استفاده از شیوه های مختلف عکاسی نجومی خلق شده اند.
این نمایشگاه صبح ها از ساعت 9 تا 13 و عصرها از ساعت 18 تا 20 در نگارخانه حوزه هنری یزد واقع در ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی پذیرای علاقه مندان است.

 تمدید نمایشگاه عکس «قاب پرستاره» در حوزه هنری یزد

تمدید نمایشگاه عکس «قاب پرستاره» در حوزه هنری یزد