Print Friendly, PDF & Email
همزمان با هفته بسیج، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با رئیس سازمان بسیج هنرمندان یزد دیدار و گفت و گو کرد.
 به گزارش پایگاه خبری یزدباما به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، احسان عابدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد همزمان با هفته بسیج با حضور در سازمان بسیج هنرمندان استان با سعید دهقان رئیس این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.
عابدی در این نشست با تاکید بر اینکه هنرمندان نقش مهمی درالگو پذیری و فرهنگ سازی جامعه دارند گفت: باید تربیت هنرمندان متعهد، اخلاق‌گرا و انقلابی را در اولویت قرار دهیم.
وی بیان کرد: هماهنگی در بحث های فرهنگ و هنر در قالب انجمن ها و موسسات به خوبی می تواند درراستای هم افزایی و اجرای فعالیت های فرهنگی متناسب با شرایط موجود استان و کشور و فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی به ما کمک کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از آمادگی کامل اداره کل در تمامی بخش ها وبهرمندی ازظرفیت این اداره کل وشهرستان ها برای همکاری با بسیج هنرمندان خبر داد وافزود: با توجه به ظرفیت های و امکانات تخصصی که داریم امید است بتوانیم این از این ظرفیت و همکاری ها  به ویژه در جهت تربیت هنرمندان متعهد بهره مند شویم.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان یزد نیز در این دیدار با برشمردن ارزش واقعی بسیج و فرهنگی بسیجی بیان داشت: هنر انقلاب اسلامی، هنری است که در خدمت ارزش‌های دینی و انسانی بوده و هنرمندان متعهد نقش مهمی در این زمینه بر عهده‌ دارند.
سعید دهقان بیان کرد: هنرمندان نقش مهمی در راستای ترویج فرهنگ و هنر اسلامی و تولید آثار فاخر هنری دارند که این امر بهترین راه و ابزار در راستای ترویج فرهنگ دینی و ارزش‌های اسلامی و انتقال آن به نسل جوان با بهره‌گیری از قالب‌های هنری است .
لازم به ذکراست دراین دیدار حسین دشتی، معاون فرهنگی ورسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ،سید عباس دهقان، معاون هنری و سینمایی این اداره کل و مجید پوراسماعیلیان مسئول روابط عمومی اداره کل حضور داشتند.