Print Friendly, PDF & Email

مسئول  بسیج رسانه استان یزد : این دوره از همایش  در راستای بررسی و تجلیل از خبرنگاران فعال در برگزاری یادواره شهدای رسانه استان یزد برگزار می شود


به گزارش پایگاه خبری یزدباما به نقل از خبرگزاری ایسنا – یزد؛ «علی محمد پارسائیان» مسئول بسیج رسانه استان یزد نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، امنیت امروز کشورمان را نشات گرفته از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام خواند و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در این جنگ نابرابر، ثمره ایمان ملت ایران است که توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی دیده شده بود.

وی با اشاره به برگزاری همایش دیده‌بان صبح به صورت فصلی در مناسبت‌ها و با موضوعات مختلف، این دوره از همایش را در راستای بررسی و تجلیل از خبرنگاران فعال در برگزاری یادواره یادواره شهدای رسانه استان ذکر کرد.

به گفته این مسئول، خوشبختانه رسانه‌های استان با تهیه ۲۱۱ خبر در جریان یادواره شهدای رسانه استان مشارکت با کیفیتی داشتند که امیدواریم این اهتمام در سایر رویدادها نیز مورد توجه قرار گیرد.

 پارسائیان به برخی ویژه‌برنامه‌های صورت گرفته توسط بسیج رسانه‌ استان اشاره و از آن جمله به ‌برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت برای اولین بار با حضور اهالی رسانه استان اشاره و عنوان کرد: خوشبختانه این اردو، زمینه‌ساز برنامه‌های موثر دیگری شده که در آینده شاهد نتایج موثر آن خواهیم بود.

وی به اقدامات صورت گرفته بسیج رسانه در زمینه تامین زیرساخت‌ها اشاره و یاداور شد: خوشبختانه در این مدت شاهد فعالیت کیفی دفاتر بسیج رسانه در شهرستان‌ها در راستای تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی بوده و هستیم.

وی از پیشرفت ۶۰ درصدی ایجاد مرکز فضای مجازی خبر داد و ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر شاهد به ثمر رسیدن و تاثیرگذاری بیشتر این مرکز باشیم.

مسئول بسیج رسانه استان به اهمیت تربیت خبرنگار در تراز انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: رفع این کمبود به کانون‌ها واگذار شده و امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام شده از یک ماه آینده فعالیت در این بخش را شاهد باشیم.

وی با اشاره به تدارک برنامه‌های خاص توسط بسیج رسانه استان، از جمله این برنامه‌ها را برگزاری یادواره شهدای رسانه استان ذکر کرد و گفت: در همین رابطه ۱۳ نفر از شهدای اهل رسانه در استان شناسایی و سعی شد تا این برنامه محدود به برگزاری یاداره شهدا نباشد لذا در جریان برگزاری این یادواره کتاب عکسهای خبری شهید رسانه‌ای «حمید دانشجو» منتشر و انیمیشنی در رابطه با این شهید بزرگوار تهیه شد.

وی همچنین به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان با مشارکت ۹۵ درصدی رسانه‌ها اشاره و اعلام کرد: فراخوان سومین جشنواره نیز اعلام شده و امیدواریم در دهه فجر شاهد برگزاری این رویداد باشیم.

پارسائیان در پایان نیز به اهمیت مقوله تولید محتوای در بحث رسانه نیز اشاره و عنوان کرد: در همین راستا موضوع حجاب و عفاف هم در مقوله خبر و هم پوستر، رویداد جام رسانه‌ای امید را در تدارک برگزاری داریم.

 در پایان این مراسم ضمن رونمایی از کتاب طنز خاطرات آزادگان یزدی با عنوان «بره ناقلا» اثر «مطظفی زمانی‌فر»، از فعالان رسانه‌ای تجلیل شد.