بهمن ماه 1402
Print Friendly, PDF & Email

برگزیدگان سومین جشنواره پویانمایی تک فریم های کودکانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد روز دوشنبه در مراسمی، معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری یزدباما به نقل از خبرگزاری ایرنا- یزد؛ در مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان سومین جشنواره پویانمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با انتخاب هیئت داوران در بخش اعضا ،باغچه مادر بزرگ اثر ایلیا میرشاهی مقام اول ،عطر گل اثر شادی مرادی مقام دوم و کرم سه نقطه اثر یاسین اسماعیل زاده مقام سوم را به دست آوردند.

همچنین در بخش مربیان نیز غازی که نمی خواست غاز باشد اثر سهیلا تاج ابادی مقام اول و گوگولی اثر نجمه آخوندزاده مقام دوم را به دست آورد و در بخش هنرجویان و آماتور نیز کابوسی در سکوت اثر ندا عباس پور اول ، نغمه عشق اثر فاطمه دهقان و نگین بیگی مقام دوم و شیفته موسیقی اثر سارا دهقان نیز به عنوان مقام سوم انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم هیئت داوران مبینا اعرابی را به دلیل تلاش در جهت ساخت فیلم های تجربی و متفاوت و تینا خسروی را برای فیلم قلب پوشالی به دلیل ساخت دکور و عروسک مناسب ، شایسته دیپلم افتحار اعلام کرد و مورد تجلیل قرار گرفتند.