Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ؛به  گزارش اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، روز پنج‌شنبه  هفتم مرداد ماه، جلسۀ کمیتۀ اجرایی مسابقات قرآنی، هنری و ورزشی جامعه القرآن الکریم، با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و نمایندگان دستگاه‌های بخش دولتی و خصوصی در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد.
«مجید جوادیان‌زاده» در این جلسه از برگزاری هجدهمین دورۀ مسابقات کشوری جامعه القرآن در 14و15 مرداد ماه در استان یزد خبر داد و گفت: 400 نفر شرکت‌کننده از سراسر کشور در برنامه‌های مختلف این جشنواره شرکت می‌کنند.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با تأکید بر ضرورت حمایت همه‌جانبۀ دستگاه‌های استان از این رویداد بزرگ کشوری، افزود: هویت قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی استان بستگی به تکاپوی بخش‌های دولتی و غیردولتی یزد برای ورود به این حوزه دارد.
جوادیان‌زاده ادامه داد: دستگاه‌های دولتی و خصوصی در استان برای برگزاری شایستۀ این رویداد کشوری همراه شده‌اند و تلاش استان حضور همه‌جانبۀ دستگاه‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد استان در این برنامه است.
وی با تأکید بر اینکه هجدهمین دورۀ مسابقات کشوری در یزد می‌تواند الگویی برای برگزاری این مسابقات در سال‌های آینده باشد، گفت: از رسانه‌های استان می‌خواهیم برای اطلاع‌رسانی مسابقات کشوری قرآنی، هنری و ورزشی جامعه القرآن الکریم نقش و رسالت خود را به خوبی ایفا کنند.
گفتنی است در ادامۀ این جلسه نمایندگان دستگاه‌های استان فعالیت‌های انجام شدۀ خود برای برگزاری بهتر این مسابقات را گزارش کردند.