Print Friendly, PDF & Email

بیست و پنجمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «رعایت فاصله گذاری!» به صورت مجازی در حوزه هنری یزد برگزار ‌شد.

به گزارش پایگاه خبری یزد باما به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، بیست و پنجمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «رعایت فاصله گذاری!» با حضور تعدادی از شاعران و طنزپردازان استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، شامگاه ۱۱ تیر در حوزه هنری یزد برگزار ‌شد.
این محفل به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت زنده و مستقیم از صفحه‌های اینستاگرام حوزه هنری یزد@artyazd و @qandshekan برای علاقه‌مندان پخش شد.
امیر رضا شجریان اجرای این برنامه را بر عهده داشت و حسن حاتمی بهابادی مهمان ویژه محفل بود.
در این محفل ادبی، آثاری در زمینه لزوم رعایت نکات بهداشتی و فاصله ‌گذاری اجتماعی در شرایط کرونا و همچنین حق همسایگی و حُسن همجواری ارائه شد.
محمود ملک‌ثابت، مهدی پرنیان(مسئول دفتر طنز حوزه هنری یزد)، حسن حاتمی بهابادی، امیر رضا شجریان، محمدجواد حلوایی، محمدحسین منصوری، علی رمضانی، محمود صادق‌منش، محمد سرچشمه، علی برزگری خانقاه، محمد عظیمی، احمد رسولی، نرگس قاسمیان، زهرا ملک‌ثابت و غلامرضا پهلوان‌نژاد از شهرستان جیرفت در این محفل آثار نظم و نثر خود را خواندند.
در پایان به اثر برگزیده و آثار مرتبط با موضوع جوایزی تعلق گرفت.
این برنامه با همکاری حوزه هنری استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد برگزار شد.
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را برای ارائه و خواندن در محافل طنز قندشکن به رایانامهqandshekan@gmail.com ارسال کنند یا با شماره تلفن ۳۶۲۳۱۴۰۰ داخلی ۲۵ تماس بگیرند.