Print Friendly, PDF & Email

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری اولین جشنواره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بانوی شهر میراث جهانی یزد طی مدت سه شب در منطقه حسن‌آباد این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یزدباما به نقل از خبرگزاری ایسنا – یزد؛ «مصطفی زارعزاده» افزود: یکی از وظایف سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری یزد که توسط امور بانوان این سازمان انجام می‌شود را توانمندسازی بانوان، معرفی بانوان خلاق و نوآور و همچنین برنامه‌ریزی برای ایجاد نشاط بانوان و خانواده خواند و تصریح کرد: در همین راستا نیز برگزاری اولین جشنواره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بانوی شهر میراث جهانی یزد با نام «بیتا» که اختصار عنوان «بانوی یزدی توانمند امروز» است، به مناسبت هفته وحدت برنامه ریزی و تدارک دیده شد.

وی از مهمترین برنامه‌های این جشنواره را برگزاری برنامه‌های متنوعی همانند برگزاری مسابقات ورزشی هیجانی، برپایی غرفه‌های مشاغل خانگی، غرفه آموزشی و مشاوره و سایر بخشها برای این که بانوان گرانقدر یزدی لحظات شادی را سپری کنند، ذکر کرد.

زارعزاده با بیان این که جشنواره مذکور از فردا پنجشنبه ششم مهرماه به مدت سه شب از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در فرهنگسرای بانو واقع در محله حسن‌آباد دایر خواهد بود، گفت: این جسنواره برای بازدید عموم بانوان دایر خواهد بود.

این مقام مسئول از انجام برنامه‌ریزی برای برگزاری سلسله برنامه‌های بیتا در بوستان‌ها و فرهنگسراهای سطح شهر برای بانوان یزدی در آینده به صورت هدفمند خبر داد و خاطرنشان کرد: قطعاً این برنامه از طریق رسانه‌ها و سایت و فضای مجازی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به نشانی yazdfarhang.ir به اطلاع عموم خواهد رسید.