Print Friendly, PDF & Email

احمد ندافی را به‌عنوان مدیر اجرایی بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان (تهران-اردکان) منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری یزدباما به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، با حکم امیر مشهدی‌عباس، دبیر بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان (ایران-اردکان)، احمد ندافی مدیر اجرایی این دور از جشنواره شد.

احمد ندافی، بازیگر و کارگردان تئاتر یزد که آثار متعددی همچون «خواهرم منم ایسمنه»، «رگال»، «چشمان مورب گیسوان پریشان»، «تیک‌تاک»، «مرز» و… را در پرونده کاری دارد و پیش‌ازاین نیز به‌عنوان مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان یزد با هنرمندان این استان همراه بوده، مدیر اجرایی جشنواره بیست‌وهشتم شد.

در متن حکم دبیری برای این هنرمند تئاتر آمده است: «جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در بیست‌وهشتمین دوره خود در پی آن است تا با بهره‌گیری از تجربیات ارز شمند ادوار پیشین و مدنظر داشتن راهکارهای تازه و کارآمد، گام دیگری درراه اعتلای هنر نمایش کودک و نوجوان و ترسیم فردایی روشن‌تر برای کودکان سرزمین‌مان بردارد.
نظر به تجربه و تخصص جنابعالی به‌موجب این حکم به‌عنوان «مدیر اجرایی بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان» منصوب می‌شوید.
استان یزد با سابقه کهن و درخشان در فرهنگ، سنت و آیین و هنر بستر مناسبی برای شکل‌گیری و برگزاری شایسته‌ترین رویدادهای هنری است و این امر مستلزم همگرایی و همراهی همه‌جانبه تمامی نهادهای استان و حضور همدلانه هنرمندان شریف آن سامان در تمام سطوح برگزاری این رویداد است.
امید که با اتکا به الطاف پروردگار و بهره‌مندی کامل از تمامی امکانات و راهکارهای موجود و هم‌افزایی کارآمد، در این مسئولیت پیروز و سربلند باشید.»

بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اسفند ۱۴۰۲ در شهر اردکان استان یزد برگزار می‌شود.