Print Friendly, PDF & Email
در انتخابات اولین مجمع استادان شورای ارزشیابی هنری انجمن خوشنویسان ایران، محمود رهبران هنرمند خوشنویس یزدی، به عنوان عضو شورای عالی ارزشیابی هنری انجمن خوشنویسان ایران انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری یزدباما به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد؛ مراسم انتخابات اولین مجمع استادان شورای ارزشیابی هنری انجمن خوشنویسان ایران با حضور محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان برگزار شد که در بخش نستعلیق به ترتیب حسین غلامی با ۴۸ رای، مهدی فلاح ۴۷ رای ومحمود رهبران با ۳۴ رای، سه نفر اولی بودند که به ترکیب اعضای شورای ارزشیابی اضافه شدند.
براساس این گزارش: با انتخاب محمود رهبران، هنرمند خوشنویس یزدی، نام این هنرمند پرآوازه یزدی به ترکیب اعضای شورای ارزشیابی قبل که بیش از ۲۵ سال سابقه خدمتی داشتند (استادان امیرخانی، سلحشور، شیرازی و فلسفی) برای تصدی گری شورای ارزشیابی هنری انجمن خوشنویسان ایران اضافه شد.

به همین منظور احسان عابدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به اتفاق سالکی، رئیس حوزه هنری یزد و برخی از هنرمندان  با حضور در منزل استاد محمودرهبران با اهدا لوح سپاس این عنوان ارزشمند را به وی تبریک گفتند .
متن پیام مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بدین شرح است :
هنرمند فرهیخته جناب آقای استاد محمود رهبران
نام و آوازه جنابعالی در گستره هنر خوشنویسی جهان اسلام مایه مباهات و تفاخر مردمان فرهنگ دوست یزد است. و اینک که به شایستگی به عنوان عضو شورای ارزشیابی هنری انجمن خوشنویسان ایران انتخاب شده اید نشان از جایگاه والایتان در هنر این مرز و بوم دارد. اینجانب تصدی این مقام و مرتبه ارزشمند را به شما و اصحاب فرهنگ و هنر استان تبریک گفته، مانایی و طول عمرتان را از پروردگار مِهر و هنر خواهانم.