Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: طرح ایوان کاغذی من در راستای افزایش سرانه مطالعه کتاب و کتابخوانی در این استان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری یزدباما به نقل از خبرگزاری ایرنا- یزد, “احسان عابدی”  در حاشیه مراسم رونمایی از این طرح  افزود: طرح یاد شده توسط یک موسسه فرهنگی مردم نهاد با هدف معرفی و تهیه کتاب های مناسب برای نوجوانان اجرا می شود.

وی ادامه داد: در این طرح با خانواده ها ارتباط گرفته شده، علاقه و سلیقه اشخاص جمع بندی شده و بسته کتاب پیشنهاد می شود همچنین در طول سال به صورت رایگان این کتاب ها درب منزل تحویل داه شده و ضمن اینکه در طول سال نشست هایی با حضور نویسندگان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: در طول یکسال که این کتب توسط خانواده ها خریداری می شود این ارتباط برقرار است و برای مطالعه بیشتر فرهنگ سازی می شود و خانواده ها می توانند طی تماس با شماره ۰۹۱۳۷۲۳۱۸۲۰ و شماره ثابت ۳۸۳۵۵۱۷۴ نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند .

عابدی ادامه داد: همچنین اشتراک سالانه آن مبلغ یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان است که ۳۵ درصد نقد و مابقی طی سه فقره چک گرفته می شود و خانواده هایی که بیشتر از یک فرزند خود را در این طرح ثبت نام کنند نیز مشمول ۱۰ درصد تخفیف اشتراک سالانه خواهند شد.

وی اظهار داشت: در طرح ایوان کاغذی من ، تعویض کتاب نیز تضمین شده و در صورتی که فرزندان خانواده کتابی از بسته ارسالی را از قبل خوانده و یا علاقه مند آن نبودند می توانند طبق قیمت جلد ، کتاب دیگری را انتخاب نمایند.