Print Friendly, PDF & Email

 نمایشگاه تجسم هنر، همزمان با چهل و دومین جشنواره ملی تجسم فجر در سراسر کشور، روز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه ۱۴۰۲ طی مراسمی در محل نگارخانه کتابخانه مرکزی یزد آغاز بکار کرد.

به گزارش پایگاه خبری یزدباما به نقل از خبرگزاری ایرنا- یزد ؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد روز چهارشنبه در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه  گفت: شانردهمین نمایشگاه تجسم هنر یزد از امروز با شرکت ۲۱ هنرمند آغاز بکار کرد.

احسان عابدی افزود: نمایشگاه تجسم هنر با حضور آثار ۱۰ هنرمند در بخش اصلی و آثار ۱۱ هنرمند در بخش جانبی نمایشگاه مشغول بکار شد و در حاشیه آن کارگاه های تخصصی نیز با موضوع طراحی پوستر انتخابات و دست آوردهای انقلاب اسلامی در محل هنرستان های زیبای دختران و پسران یزد برگزار می شود.

وی اظهار داشت: جامعه‌ حرفه‌ای هنرمندان، دانشگاهیان، پژوهشگران، مراکز و مؤسسات هنری، با حضور در این رویداد و نمایشگاه از تجربیات استفاده می کنند و محلی برای معرفی استعدادهای برتر و همچنین معرفی برترین های هر بخش است.

سید عباس دهقان طزرجانی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز به ابرنا گفت: شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بخش تجسم هنر در شهر میراث جهانی یزد برگزار و نمایشگاه این جشنواره نیز در ایام الله دهه فجر بهمن ماه سال جاری در محل کتابخانه مرکزی یزد برای بازدید علاقه مندان دایر است.

محمد محسن رفیعی، مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد نیز در گفت و گو با ایرنا اعلام کرد:نگارانه مجهز کتابخانه مرکزی یزد برای همکاری با همه هنرمندان و فرهیختگان استان آمادگی دارد و این عزیزان می توانند از فضای موجود در کتابخانه استفاده کنند همچنین درحاشیه نمایشگاه نشست کتاب، یزد ، فرهنگ برگزار می شود که علاقه مندن می توانند مشارکت داشته باشند.