آمادگی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خاتم :
Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خاتم با اشاره به اهمیت حفظ سلامت مردم گفت: ارائه خدمات غیر حضوری بر اساس زیرساخت های فراهم شده از سوی وزارت خانه از جمله سامانه جامع روابط کار، نوبت‌دهی و امور مربوط به متقاضیان بیمه بیکاری و ارائه سایر خدمات در دستور کار این اداره قرار گرفته است.

243450 orig scaled

به گزارش پایگاه خبری یزدباما ، «بتول دهقان» اظهار داشت: با توجه به رشد چشمگیر و شیوع ویروس کرونا در شهرستان خاتم و با هدف کمک به حفظ سلامت مردم اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان برای ارائه خدمات غیرحضوری به ارباب رجوع آمادگی کامل دارد.

وی با اشاره به اینکه کرونا را با همدلی، مسئولیت اجتماعی و پایبندی به اصول بهداشتی شکست می‌دهیم گفت: ضروریست تمام گروه های هدف برای حفظ سلامت فردی و اجتماعی نکات بهداشتی را مورد توجه قرار داده و به ‌بهبود شرایط و غلبه بر ویروس کرونا کمک کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خاتم افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و رشد چشمگیر مبتلایان به این بیماری در سطح شهرستان خاتم و ابلاغیه استانی ستاد مبارزه با کرونا در خصوص ممنوعیت ورود ارباب رجوع به دستگاه‌های اجرایی به جز در موارد ضروری، سامانه جامع روابط کار جهت ثبت دادخواست، نوبت‌دهی و امور مربوط به متقاضیان بیمه بیکاری در پایگاه اطلاع رسانی وزارت خانه آماده خدمت رسانی به صورت غیر حضوری است.

دهقان تصریح کرد: سامانه جامع هوشمند بخش تعاون نیز جهت تاسیس و ثبت تغییرات تعاونی‌ها در خدمت متقاضیان ارجمند است.

وی ادامه داد: به متقاضیان توصیه می‌شود برای پیگیری تقاضا و موضوعات خود از طریق پایگاه‌ الکترونیک این وزارت‌خانه به آدرس www.mcls.gov.ir اقدام نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر و پیگیری سایر امور در ساعت اداری با شماره ۰۳۵۳۲۵۷۱۲۲۸ ؛ ۰۳۵۳۲۵۷۱۲۵۵ اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خاتم تماس حاصل فرمایند.

دهقان اظهار داشت: به پاس قدردانی از تلاش‌های مدافعان سلامت و جهت قطع زنجیره ویروس کرونا از مردم درخواست می شود فعالیت‌های خود را به صورت غیر حضوری پیگیری کنند و کارمندان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خاتم نیز تمام تلاش خود را برای پیگیری و پاسخگویی نسبت به امور مربوطه از طریق الکترونیک و تماس تلفنی به کار می‌گیرند.

وی ادامه داد: امیدواریم هر چه سریع‌تر با همکاری مردمی و تلاش‌های صورت گرفته از سوی نهادها و دستگاه های اجرایی مختلف به ویژه حوزه بهداشت و درمان، شاهد غلبه بر ویروس کرونا و بازگشت سلامت عمومی در جامعه باشیم.