Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ؛ به  گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، مشاور اطلاع رسانی و روابط عمومی استاندار و دبیر شورای هماهنگی  روابط عمومی های استان ، جمعی از مدیران و کارشناسان روابط عمومی های ادارات استان، با نماینده ولی فقیه در استان در دفتر امام جمعه یزد دیدار کردند.
 “آیت الله محمد رضا ناصری” در این دیدار با اشاره به اینکه روابط عمومی از دو بخش ارتباطات و عموم تشکیل می‌شود، اظهار داشت: ارتباطات عمومی در این واژه در مقابل ارتباطات خصوصی قرار گرفته است.
وی گفت: در هر جایی که روابط عمومی قرار داده می شود ، منظور این است که این شخص به‌عنوان مسئول رابطه عمومی اداره و تشکیلات، این وظیفه را دارد که اطلاعات عمومی در زمینه وقایع را به مسئولان اداره رسانده و مردم و جامعه را هم در جریان کار اقدامات این تشکیلات بگذارد.
امام جمعه یزد در رابطه با اهمیت اطلاع‌رسانی دقیق به مردم، افزود: مردم باید بدانند که نهادها و ادارات برای چه موضوعی تشکیل شده، چه حیطه کاری دارد و در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کند.
آیت الله ناصری خاطرنشان کرد: در صورتی که مردم اطلاع دقیقی از فعالیت های اداره ای  نداشته باشند، طبیعی است که ارتباط مناسبی هم با آن اداره ندارند و همچنین رابطه‌ای که باید مدیر با مردم داشته باشد اگر بدون اطلاع از شرایط جامعه باشد، مطمئناً رابطه خوبی نمی‌شود.
وی با اظهار این که دشمن در حال حاضر ما را به‌ لحاظ مختلف از جمله فرهنگی محاصره کرده است ، گفت: دشمنان انقلاب سعی می‌کنند با روش‌های مختلف، عقاید مذهبی ایرانیان را ضعیف و در مقابل، ضد‌ارزش‌ها را در جامعه تبیین کنند.
نماینده ولی فقیه در پایان سخنان خود تصریح کرد : یکی از راهکارهای دشمنان برای مقابله با فرهنگ ناب تشیع، اقداماتی است که امروز وهابیت در اطراف کشور ایران انجام می‌دهد و سعی دارند پایه‌های ارزشی نظام اسلامی ایران را تخریب کنند که ما نیز باید این نفوذ دشمن را به خوبی شناسایی کنیم و برای مقابله با این دشمنی های راهکارهای موثری با تکیه بر فرهنگ دینی و مذهبی داشته باشیم .

احیا کردن وجدا‌ن کاری از مسئولیت‌های اصلی روابط عمومی‌ها

86532000