Print Friendly, PDF & Email

فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد گفت: یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس، اجرای نمایش با عنوان «رزم شیدایی ۳» در یزد است.

به گزارش پایگاه خبری یزدباما به نقل از خبرگزاری فارس -یزد؛ سردار حسین زارع کمالی گفت: این نمایش از ۳۱ شهریورماه تا ۷ مهرماه به مدت هشت شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در محل دهکده مقاومت جنب پارک کوهستان به اجرا درمی‌آید.

وی با بیان این‌که تقریبا ۲۰۰ بازیگر در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند، افزود: رزم شیدایی‌۳ در واقع نمایشی رزمی از تاریخ انقلاب اسلامی است که در ۹ بخش تهیه شده و تلاش شده است در قالب این نمایش به جریان مبارزات و تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا زمان ظهور منجی بشریت پرداخته شود.

فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد گفت: آخرین سخنرانی شاه ملعون، اولین بخش سخنرانی امام خمینی (ره) در بهشت زهرا، قائله کردستان، دموکرات و کومله، عملیات پاتک زید با حضور رزمندگان یزدی، پدیده داعش و مبارزات مدافعان حرم، شهادت سردار سلیمانی، ظهر عاشورا و شهادت امام حسین (ع)، پیاده‌روی اربعین و در نهایت ظهور منجی در این نمایش برای مخاطبان به تصویر کشیده می‌شود.

سردار زارع کمالی تصریح کرد: در حاشیه اجرای این نمایش با برپایی نمایشگاهی در قالب چند غرفه، دستاورد‌های شهرستان‌های استان در زمینه دفاع مقدس در معرض دید عموم قرار می‌گیرد و غرفه‌ای نیز به نمایش صحنه‌های پشتیبانی جبهه جنگ در ۸ سال دفاع مقدس به سبک آن زمان از قبیل پخت نان و غذا و … اختصاص می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای نمایش رزم در سال‌های ۹۵ و ۹۶ در دهکده مقاومت مورد استقبال بسیار زیاد مردم یزد قرار گرفت و تقریبا تا ۱۳ هزار نفر از مردم دارالعباده در هر شب به تماشای این نمایش نشستند و پیش بینی می‌شود این استقبال برای امسال چشمگیرتر باشد.