مشاور فرهنگی استاندار یزد:
Print Friendly, PDF & Email

مشاور فرهنگی استاندار یزد گفت: برنامه چهارشنبه‌های فرهنگی در استان طراحی شده که با همکاری جوانان و نخبگان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یزدباما به نقل از خبرگزاری  ایرنا – یزد ، عالیه مهرابی  در جمع مسئولان و جوانان مهریز افزود: این برنامه با هدف معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل که در شهرستان‌های مختلف وجود دارد و با حمایت از موسسات مردمی در حوزه فرهنگ اجرا می‌شود.

وی با قدردانی از اقداماتی که تاکنون در حوزه جوانان در مهریز صورت گرفته است، ادامه داد: این طرح به استاندار یزد ارائه شده و مجموعه‌های فرهنگی مهریز هم در این نشست‌ها شرکت کنند و شاید یکی از چهارشنبه‌ها متعلق به مهریز باشد چرا که در نظر داریم این طرح در شهرستان‌ها اجرا شود.

مهرابی اظهار کرد: طرح فرهنگی باغ گشت هم‌اکنون به صورت مستمر در شهرستان مهریز اجرا می‌شود و در نشست چهارشنبه‌های فرهنگی یزد مطرح می‌شود زیرا قابلیت اجرا در سطح استان را دارد و برای معرفی آثار و جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی مهم

فرماندار مهریز نیز با بیان اینکخ دغدغه‌های فرهنگی جوانان شهرستان بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد و قرارگاه فرهنگی هر دو هفته یکبار جلساتی تشکیل شود، گفت: این جلسات با مصوباتی همراه است که می تواند در تصمیم گیری‌های اثرگذار باشد.

محمد دهقان بنادکی یکی از مصوبات این قرارگاه فرهنگی را تعیین ۵ نقطه گردشگری در شهرستان در نوروز امسال ذکر کرد و گفت: با همکاری مجموعه‌های فرهنگی شهرستان، هر شب در یکی از اماکن گردشگری جشنی همراه با برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

در پایان نشست سوالات مربوط به حوزه عمران شهرستان توسط معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری مهریز پاسخ داده شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.