Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما :مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزدگفت: بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی(٢۴آبان ماه) این اداره کل سعی نموده است برنامه های جدیدی را برگزار نماید.

پایگاه خبری یزد باما : به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، علی غیاثی ندوشن از آغاز طرح پاییزه کتاب در این استان خبر داد و افزود:١۵ کتابفروش یزد از ٢۴ آبان الی ٢۴ آذر،کتب خود را با تخفیف ٢٠ الی ٢۵ در صد در اختیار علاقه مندان قرار می دهند.

وی گفت:بمناسبت کتاب و کتابخوانی نیز در ۵ منطقه شهر یزد نمایشگاههای متنوع کتاب برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد افزود:این نمایشگاههادر حسینیه ثارالله،حسینیه بعثت،حسینیه خوزستانی ها،کارخانه جنوب و یکی دیگر ازحسینیه های یزد برگزار خواهد شد.
وی افزود:در شهرستانهای استان نیزنمایشگاه کتاب با تخفیف ویژه برپا می شود.
غیاثی ندوشن همچنین از برگزاری رونمایی دو کتاب با موضوع یزد خبر داد و گفت:کتاب “یزد یادگار تاریخ” و”یزد درتراز گفتگو”دو کتابی هستند که در هفته کتاب و کتابخوانی در کتابسرای ملک رونمایی می شوند.
وی آیین تجلیل از خادمان نشر،کتابگردی،اهداء کتاب،جشنواره ایده های برتر کتاب،تقدیر از اعضای فعال باشگاههای کتابخوانی ونشست های نقد و بررسی را ازدیگر برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برشمرد.