Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: ایجاد کتابخانه تخصصی در حوزه رسانه برای توسعه فعالیت‌ها و به روزرسانی اقدام‌های مرتبط در استان ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری یزد باما به نقل از خبرگزاری ایرنا- یزد ؛ مجید جوادیان‌زاده یکشنبه‌شب در نشست با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات یزد افزود: وجود یک کتابخانه مناسب با کتاب‌های دانش رسانه موجب موفقیت خبرنگاران و فعالان این عرصه مهم می‌شود.

وی با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از تلاش تمامی فعالان عرصه خبر ادامه داد: وجود منابع به روز و مرجع در حوزه رسانه جزو موارد مهمی است که باید برای تحقق آن پیگیری شود.

این مسوول اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش‌افزایی و رسیدگی به مطالبات و مشکلات خبرنگاران از دیگر مسایل مهمی است که باید توسط خانه مطبوعات پیگیری لازم به عمل آید.

جوادیان‌زاده تصریح کرد: بهره‌گیری از فضای مجازی در کنار فرهنگ مکتوب برای اطلاع‌رسانی دقیق و به روز با در نظر گرفتن تمامی ظرفیت‌ها باید مدنظر جدی قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: استقلال خانه مطبوعات جزو موارد مهمی است که باید حفظ شود و تاکنون بر این مدار در استان اقدام شده و تداوم آن ضروری است.

جوادیان‌زاده افزود: ارایه خدمات مختلف به خبرنگاران بر اساس شرایط و نیازها در عرصه اقتصادی و فرهنگی باید همواره توسط خانه مطبوعات پیگیری شود.

وی به نقش خبرنگاران و تقویت فعالیت‌های آنها اشاره کرد که در این خصوص با همدلی هنوز جای کار و فعالیت بهتر و بیشتر وجود دارد که خانه مطبوعات باید اقدام کند.

در این نشست تعدادی از اعضای هیات مدیره  خانه مطبوعات به ارایه دیدگاه‌های خود برای توسعه برنامه‌ها و حل مشکلات خبرنگاران پرداختند.