Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ؛ فیلم تئاتر «ترانه‌های قدیمی» به کارگردانی محمد رحمانیان 21 شهریور در حوزه هنری یزد به نمایش درمی‌آید و بررسی می شود.

پایگاه خبری یزد باما؛به گزارش روابط عمومی حوزه هنری یزد: سومین برنامه از سلسله نشست‌های «یکشنبه‌های تئاتری» حوزه هنری یزد به تحلیل و بررسی نمایش «ترانه‌های قدیمی» به نویسندگی و کارگردانی محمد رحمانیان اختصاص دارد.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری یزد با بیان این مطلب گفت: نمایش «ترانه‌های قدیمی» تلفیقی از موسیقی و تئاتر است که در هر بخش قطعه‌ای از ترانه‌های قدیمی ایرانی به بهانه روایت یک قصه نواخته می‌شود.
علی جاور با اشاره به اینکه این اثر روایتگر زندگی چند شخصیت در مکان‌های مختلف تهران است، افزود: این نمایش موزیکال دارای هشت اپیزود است که بین هر اپیزودِ نمایشی و براساس حال و هوای آن قطعه‌ای موسیقی از جمله «شب‌های تهران»، «به سوی تو»، «بهار دلنشین» و … به طور زنده اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: علی عمرانی، علی سرابی، افشین هاشمی، حبیب رضایی، مهتاب نصیرپور، بهاره مشیری، سحر دولتشاهی، معصومه رحمانی، اشکان خطیبی و… بازیگران این نمایش هستند.
در این موسیقی ـ نمایش، فردین خلعتبری به عنوان مشاور کارگردان همکاری دارد، سامان احتشامی پیانو می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نوازد و علی زند وکیل منتخبی از ترانه‌های ماندگار موسیقی ایران را می‌خواند.
این نشست عصر یکشنبه (21شهریور) از ساعت 18با حضور هنرمندان تئاتر استان در سالن اجتماعات حوزه هنری یزد واقع در خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی برگزار می‌شود.