Print Friendly, PDF & Email

معاون فرهنگسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد از آغاز به کار انجمن‌های هنری به منظور حمایت و توانمندسازی دانشجویان مستعد در زمینه فعالیت‌های هنری و ادبی خبر داد.

پایگاه خبری یزد باما به نقل از خبرگزاری ایکنا – یزد؛حسین نمونه، معاون فرهنگسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد اظهار کرد: هنر یکی از ابزارهای کارآمد انتقال پیام است که متأسفانه استفاده از این ظرفیت عظیم تا حدود زیادی مورد غفلت واقع شده است.

وی ادامه داد: این در حالی است که انقلاب ما از آغاز تاکنون عرصه‌های گوناگونی برای خلق آثار ادبی و هنری داشته که علاوه بر رساندن پیام حق طلبی ما می‌تواند محملی برای خلق آثار هنری درخور باشد.

نمونه تأکید کرد: در همین راستا از سال گذشته به منظور حمایت و توانمندسازی دانشجویان مستعد در زمینه فعالیت‌های هنری و ادبی تشکیل انجمن‌های تخصصی توسط معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی استان یزد در دستور کار قرار گرفت و هم اینک شاهد شکل‌گیری چهار انجمن به‌صورت تخصصی هستیم.

وی بیان کرد: در این راستا محمد سربازیان، امیرحسین موسوی و احمد مهدویان به‌عنوان اعضای انجمن تخصصی ادبیات، صابری دبیر انجمن تخصصی تئاتر، ابوالفضل یاوری و علی شیخ‌زاده اعضای انجمن تخصصی فیلم و فاطمه شاکر به عنوان دبیر انجمن شعر معرفی شده‌اند.

معاون فرهنگسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد ابراز امیدواری کرد: امیدواریم شکل‌گیری کامل انجمن‌های تخصصی و هنری بسیج بتواند گامی در راستای شناساندن هویت ایرانی و اسلامی ما به عموم مردم باشد.