مسئول بسیج رسانه استان یزد:
Print Friendly, PDF & Email

 تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای انقلاب‌اسلامی با حضور تمامی علاقه‌مندان و فارغ از مسایل جناحی و گروهی، رسالت اصلی برگزاری جشنواره ابوذر است

به گزارش پایگاه خبری یزد باما به نقل از خبرنگار ایرنا- یزد،مسئول بسیج رسانه استان یزد با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در یک جنگ ترکیبی با نظام و جمهوری اسلامی هستند گفت: مهمترین ابزار این دشمنی‌ها همان رسانه‌ها و فضای مجازی است.

علی‌محمد پارسائیان افزود: نامگذاری جشنواره به نام ابوذر از این جهت است که وی نماد یک شخصیت انقلابی و مطالبه‌گر در دین اسلام است و باید همه همکاری لازم داشته باشند.

وی اظهار کرد: تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای برای دفاع از ارزش‌های انقلاب از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره و بسیج رسانه است و معرفی و حمایت از استعدادهای رسانه‌ای صورت می‌گیرد.

جشنواره استانی ابوذر در یزد در ۱۱ قالب تولید محتوی رسانه‌ای از جمله گزارش تحلیلی و تحقیقی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و مقاله، تیتر،  موشن‌گرافی، عکس و سایر بخش‌ها برگزار می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند آثار خود را از طریق پایگاه خبری بسیج رسانه استان ارسال کنند که پس از داوری، برگزیدگان در مراسم اختتامیه که همزمان با هفته بسیج امسال برگزار می‌شود معرفی و تجلیل می‌شوند.

در این مراسم با رونمایی از پوستر جشنواره احکام مسئولان کمیته‌های مختلف برگزاری این جشنواره اعطا شد.