Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از تولیدفیلمنامه ضدصهیونیستی “پایان یک نقش” نوشته جلال توکلی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یزدباما به نقل از خبرگزاری ایرنا – یزد؛ این رمان  به یک به فیلمنامه ای فاخر تبدیل شده که ظرفیت خوبی برای تولید یک سریال جذاب را دارد.

احسان عابدی  با بیان اینکه این فیلمنامه با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تولید شده است اظهار کرد: این فیلمنامه با نگاهی به تاریخچه رژیم غاصب صهیونیستی، به ایجاد بحران هویت در بین مردم اسرائیل می‌پردازد و آنها را قربانیان فریب و حیله‌گری صهیونیسم معرفی می کند.

وی نمایش هنرمندانه زوایای مختلف انحطاط، نژادپرستی و جعلی بودن این رژیم آدمکش را ضروری دانست و گفت: در سال‌های اخیر احساس بی هویتیِ ساکنان سرزمین‌های اشغالی به بحرانی برای رژیم غاصب تبدیل شده و خودشان به خودشان مشغول شده اند و این پایان عمر منحوس اسرائیل را نزدیک کرده است.
عابدی افزود: جلال توکلی در فیلمنامه  « پایان یک نقش»  به همین موضوع پرداخته است که امیدواریم شرایط تولید سریال آن فراهم شود.

جلال توکلی در سال ۱۳۴۸ در شمیران تهران متولد شد. تا دومین سال دوره راهنمایی در تهران بود و از آن پس تاکنون در یزد به سر می برد. تحصیلاتش را تا سطح کاردانی مرمت آثار تاریخی دنبال کرده  است. همچنین با حوزه هنری تهران و یزد همکاری دارد  از میان آثار او مجموعه داستان آن خال برگزیده نهمین دوره کتاب کودک کانون و کتاب ریاح که اولین رمان فارسی در مورد فلسطین است از طرف انجمن قلم برگزیده شد.