معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:
Print Friendly, PDF & Email

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در آیین گشایش نمایشگاه عکس گروهی عکاسان خبری با عنوان «شکوه مشارکت» اظهارداشت: مطلوب است افتخار آفرینی های استان را با زبان هنر و با مشارکت هنرمندان به خاطراتی ماندگار تبدیل کنیم.

به گزارش پایگاه خبری یزد باما به نقل از  روابط عمومی استانداری یزد؛ عصر شنبه 29 آردیبهشت ماه 97؛ آیین افتتاح نمایشگاه عکس گروهی عکاسان خبری استان با عنوان «شکوه مشارکت» با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، مدیرکل حوزه استاندار،فرمانداران یزد و تفت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری و جمعی از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان در محل گذر فرهنگ و هنر( کوچه مازاریها) برگزارشد.
«محمدعلی طالبی» در آیین گشایش این نمایشگاه با بیان اینکه استان یزد درسال گذشته و در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا توانست به لحاظ درصد مشارکت رتبه اول را در کشور به دست بیاورد، گفت: امسال در اولین سالگرد این افتخارآفرینی بزرگ روابط عمومی استانداری تصمیم گرفت صحنه هایی از این حضور و مشارکت مردمی را مجددا به نمایش بگذارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه مشارکت 93/4درصدی مردم استان یزد در انتخابات سال گذشته ، تبلور حضور و مشارکت مطلوب آنان در سرنوشت خودشان بود، افزود: حفظ و ارتقای درصد مشارکت مردم استان در انتخابات سال 96 بسیار سخت است، اما ناممکن نیست.
وی با اشاره به اینکه امیدواریم چنین مشارکت مطلوبی را در دوره های بعدی انتخابات نیز شاهد باشیم؛ تاکید کرد: ضرورت دارد زمینه حضور مردم را در عرصه های مختلف فراهم کنیم و پس از آن پاسخ خوبی برای اعتماد آنان داشته باشیم.
رئیس شورای اطلاع رسانی استان در بخش دیگری از سخنانش یکی از جلوه های بسیار ارزشمند انتخابات سال گذشته را ارتباط مطلوب رسانه های استان با دست اندرکاران برگزاری انتخابات در بخش اجرا و نظارت دانست و تصریح کرد: همراهی و همدلی  رسانه ها با مسئولین توانست زمینه مشارکت خوب مردم در شهرستان ها و نقاط مختلف استان را فراهم کند و در نهایت بهترین شرایط برای حضور مردم در انتخابات ایجاد شود.
طالبی افزود: آثار هنرمندان عکاس استان این فرصت را بوجود دآورد تا بار دیگر و در این مکان زیبا بخشی از صحنه های باشکوه انتخابات سال 96 ،مجددا در معرض دید عموم قرار گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه ظرفیت های هنری استان در بخش عکاسی نیز دراین نمایشگاه به نمایش درآمده است، خاطر نشان ساخت: مطلوب است افتخار آفرینی های استان را با زبان هنر و بامشارکت هنرمندان به خاطراتی ماندگار تبدیل کنیم.
گفتنی است دراین نمایشگاه 29 اثر به مناسبت 29 اردیبهشت از بین بیش از200اثر ارسال شده به دبیرخانه نمایشگاه انتخاب و نمایش داده شده است.