Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما :نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به اینکه یزد در مثلث گردشگری اصفهان، شیراز و یزد قرار گرفته، در رقابت برای جذب گردشگر، باید توانایی ها و قابلیت های خود را افزایش دهد.

پایگاه خبری یزد باما :به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و ارتباط مردمی نماینده شریف مردم یزد و اشکذر ؛سید ابوالفضل موسوی بیوکی در نشست با تشکل ها و فعالین بخش گردشگری، اظهار کرد: برای قرارگرفتن گردشگری در بین محورهای توسعه استان، لازم است تشکل ها، توانمندی خود را بیشتر کنند، هم چنین با استفاده از ظرفیت های دانشگاه و صداوسیما باید برای برنامه ریزی و تبلیغ گردشگری اقدام کرد.

وی با اشاره به حضور گردشگران خارجی در عزاداری های ایام شهادت امام حسین(ع)، گفت: حضور این گردشگران نقش مهمی در شناساندن و انتقال مفاهیم عاشورا به جهانیان دارد، آنها رسولان فرهنگ حسینی هستند و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

موسوی خطاب به فعالین بخش گردشگری اظهار کرد: رسالت سنگینی برای شناساندن پیام و فرهنگ عاشورا بر دوش شما قرار دارد که باید توانایی هایتان را برای جذب هرچه بیشتر گردشگران خارجی در ایام عزاداری افزایش دهید.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی هم چنین با بیان اینکه یزد هم اکنون قطب گردشگری سلامت مرکز و شرق کشور محسوب می شود، اظهار کرد: استان یزد می تواند به عنوان قطب گردشگری سلامت در کشور مطرح شود اما برای رسیدن به این هدف باید برنامه داشته باشیم و گردشگری را به عنوان یکی از محورهای توسعه استان مدنظر قرار دهیم.