Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری یزد باما ؛ به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ؛ علی غیاثی ندوشن طی نشستی با حضور تعدادی از دستگاههای اجرایی و فرهنگی استان یزد اعلام کرد:روز یزد در تاریخ ٢٣ اردیبهشت در محل برنامه های جنبی این نمایشگاه برگزار می شود.
وی با اشاره به اهمیت نمایشگاه بین المللی کتاب و حضور علاقه مندان زیاد درنمایشگاه ،افزود:سعی خواهیم کرد برنامه هایی متناسب با شان یزدیها دردر برنامه “روز یزد”اجرا شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد:در این برنامه؛نمایشگاه آثار تاریخی و مشاهیر یزد،اسناد مرتبط یزد،کتابهای مهم نویسندگان برجسته یزدی،تئاترخیابانی و فیلم هایی مرتبط با یزد برگزارمی شود.
غیاثی ندوشن همچنین از پخش فیلم مستند مرحوم آذر یزدی در برنامه روز یزد خبر داد و گفت:این فیلم با توجه به برپایی نمایشگاه کتاب پخش و اکران می شود.
به گفته وی،رونمایی از ۵ عنوان کتاب مرتبط با اخوان ثالث از دیگر برنامه های مهمی است که در این روز برگزارخواهد شد.
وی گفت:این ۵ کتاب با توجه برگزاری اولین همایش ملی مهدی اخوان ثالث در یزد در سال گذشته اخیرا چاپ و منتشر شده است.مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد:شخصیت های مهم و برجسته یزدی که در تهران مقیم هستند نیز در این برنامه حضور خواهند داشت.
در پایان این نشست هریک از نمایندگان دستگاههای اجرای و فرهنگی استان یزد نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.