Print Friendly, PDF & Email
نشست برنامه ریزی برگزاری جشنواره « استعدادیابی» با حضور مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و هادی هادی نسب فرماندار شهرستان اشکذر در محل این اداره کل برگزار شد.

پایگاه خبری یزدباما به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ؛ هادی هادی نسب فرماندار شهرستان اشکذر در این نشست گفت: هدف ما از اجرای برنامه استعدادیابی نتیجه گیری از معرفی استعدادها است.

وی افزود: ما در شهرستان اشکذر ظرفیت های خوبی در بخش های مختلف داریم که می توانیم با فراهم کردن زمینه در جهت بیدار شدن این ظرفیت ها حرکت کنیم.

هادی نسب بیان کرد: بالغ بر ۱۲۰۰ واحود تولیدی کوچک و بزرگ در شهرستان اشکذر وجود دارد که می توانند کمک کار خوبی برای فعالیت های فرهنگی در استان باشند.

علی شکاری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر در این نشست گفت: نخستین رویداد استعدادیابی شهرستان اشکذر با همکاری موسسه فرهنگی هنری نورآوران سپهر رسانه و اشکذر خبر در این شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به محدود بودن جامعه هنری شهرستان اشکذر سعی کرده ایم با اجرای این برنامه استعدادهای جدید را شناسایی کرده و با آموزش در جهت ارتقای آنها گام برداریم.

شکاری بیان کرد: این رویداد می تواند برنامه ای باشد تا روحیه نشاط در جامعه گسترش پیدا کند.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا مخاطبین این برنامه حضور فیزیکی نخواهند داشت و در صورتی که این ویروس از بین برود به صورت حضوری آن را دنبال خواهیم کرد.

علیرضا عسکری، مدیر مسئول پایگاه خبری اشکذر خبر و مدیر موسسه نورآوران سپهر رسانه در این نشست گفت: این جشنواره با هدف شناسایی استعدادها و شکوفایی این استعدادها برنامه ریزی شده است که امیدواریم بتوانیم با استقبال مردمی در جهت گسترش آن گام برداریم.

وی افزود: در شهرستان ۶۰۰ صنعت دارد اما متاسفانه توجهی به امر فرهنگ نشده است ولی امیدواریم با همکاری مسئولان این حمایت ها را از فرهنگ و هنر شهرستان داشته باشیم.