Print Friendly, PDF & Email

هنرمندان برای شرکت در پانزدهمین مهرواره شعر و داستان جوان سوره تا 20 خرداد فرصت دارند آثار خود را پس از ثبت‌نام اینترنتی در سایت موسسه فرهنگی و هنری سپهر سوره هنر به نشانی www.artfest.irبه دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

پایگاه خبری یزد باما : به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، پانزدهمین مهرواره شعر و داستان جوان سوره در سه بخش داستان (داستان کوتاه و داستان صد کلمه ای)، شعر (سنتی و نو) و ترانه و تصنیف با موضوع آزاد، مرداد 96 برگزار می شود.

هنرمندان برای شرکت در این مهرواره باید پس از اطلاع از مقررات عمومی و شرایط ارسال ثبت نام در سایت موسسه فرهنگی و هنری سپهر سوره هنر به نشانی www.artfest.ir و ثبت نام اینترنتی در سایت یاد شده، آثار خود را تا 20 خرداد به نشانی: خیابان سمیه ، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، طبقه همکف، دبیرخانه مرکزی جشنواره‌ها ارسال کنند.

از جمله مهم‌ترین مقررات عمومی و شرایط ارسال آثار بدین شرح است:

هر هنرمند می‌تواند در بخش شعر حداکثر 6 اثر، در بخش ترانه حداکثر 4 اثر و در بخش داستان حداکثر 3 اثر را ارائه کند.

ثبت نام و دریافت کد‌ رهگیری تنها از طریق سایت artfest.ir میسر خواهد بود.

حداکثر سن شرکت کنندگان تا زمان برگزاری مهرواره 30 سال تمام تعیین شده است (متولدین 1366/5/26به بعد).

حداکثر 80 نفر از شرکت کنندگان در دو بخش داستان و شعر به مرحله پایانی مهرواره دعوت خواهند شد.

گفتنی است جوایز این جشنواره بدین شرح است:
به کلیه راه یافتگان به مرحله پایانی در صورت حضور و شرکت در کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی علاوه بر کمک هزینه ایاب و ذهاب مبلغ 5.000.000 ریال تعلق خواهد گرفت.
به نفر برگزیده در بخش داستان کوتاه و داستان صد کلمه ای و نفرات برگزیده در بخش شعر سنتی، شعرنو و ترانه فرصت انتشار خارج از نوبت یک مجموعه اثر توسط انتشارات سوره مهر اعطا می‌گردد.
به اثر برگزیده در هر بخش، به انتخاب راه یافتگان به بخش مسابقه جشنواره، لوح تقدیر و جایزه ویژه برگزیدگان تقدیم می شود.