Print Friendly, PDF & Email

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: رسانه‌های گروهی بازوی قوی مدیران اجرایی در بخش‌های مختلف در راستای خدمت به آحاد مردم در جامعه اسلامی هستند.

به گزارش پایگاه خبری یزدباما به نقل از خبرگزاری ایرنا یزد ؛علی اکبر عزیزی روز سه‌شنبه در آئین رونمایی از پوستر سومین جشنواره فصلی رسانه‌های استان که با حضور مسئولان و خبرنگاران برگزار شد افزود: رسانه‌ها می توانند به عنوان بازوی اجرایی استان در مسائل مختلف ورود کرده و محتوای ارزشمند تولید کنند.

وی با قدردانی از همکاری و اقدامات رسانه‌های گروهی استان در همراهی مسئولان ادامه داد: همراهی مستمر رسانه‌های گروهی در مسایل  مختلف به خصوص موارد مربوط به خانواده، گردشگری و نیز تولید دانش بنیان که در این جشنواره جزو اولویت‌ است از مهمترین مسائل استان و کشور است.

وی با اشاره به اهمیت تداوم همراهی و همیاری جدی رسانه‌های گروهی در مسائل مهم و مختلف استان اظهار کرد: امیدواریم با فعالیت‌های خوب رسانه‌ها شاهد رویکرد بهتر برنامه‌های استان در مسائل مهم به ویژه برنامه‌های یزد نوین که مورد تاکید استاندار است باشیم.

مچنین در ادامه این نشست امین سامعی مدیرخانه مطبوعات استان یزد با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره های مطبوعات افزود: برگزاری جشنواره های مطبوعاتی در بین خبرنگاران برای داشتن بهترین آثار ایجاد انگیزه می کند و این مهم مقدمه ای برای کیفی سازی رسانه های استان است.

وی ادامه داد: این کیفی سازی در چارچوب اولویت های استان انجام می شود که امیدواریم با برگزاری این جشنواره و جشنواره های مشابه بتوانیم برای استان و کشور قدم های خوبی برداریم.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری این جشنواره بروز اتفاق های جدید و نو است که امیدواریم پایان جشنواره آغاز حرکتی جدید در رسانه ها باشد و باعث ایجاد نوآوری از سوی رسانه ها و مطبوعات و منجر به رشد هر چه بهتر رسانه‌های استان یزد شود.

در پایان این نشست از پوستر جشنواره رونمایی و روند اجرایی این فعالیت مطبوعاتی و رسانه‌ای استان آغاز شد.

موضوعات سومین جشنواره رسانه ای استان یزد :

 ازدواج آسان

فـرزندآوری با رویکرد (ازدواج آسان

 راهکارهای کاهش طلاق

راهکارهای عملیاتی و اجرایی شدن سیاست های افزایش جمعیت در استان

اطلاع رسانی، گفتمان سازی ، مشارکت ، نقادی و نقدپذیری با موضوع ازدواج آسان و فرزندآوری)

و …